تقویم نمایشگاهی ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران

آغاز هجدهمین ماراتن تبلیغات و بازاریابی در کشور

هجدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی از 19 تا 22 آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

20 آذر 1401
در اخبار نمایشگاه تهران, نمایشگاه بین المللی تهران, نمایشگاه تبلیغات, ویژه
0 0
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) در عصر ارتباطات و اطلاعات و سبک زندگی این روزهای جهانیان، کمتر کسی را می توان یافت که با اهمیت دنیا تبلیغات و بازاریابی آشنا نباشد زیرا در دنیای کسب و کار و عرصه رقابتی این روزهای دنیا، تنها تولید و ارائه کالا کافی نیست زیرا اگر کالای تولیدی از بالاترین سطح کیفی و ظاهری نیز برخوردار باشد اما مردم و متقاضیان از تولید آن مطلع نباشند، راه به جایی نخواهد برد.

دردنیای رقابتی این روزها در هر بازار و عرصه ای می توان شاهد رقابتی تنگاتنگ میان کسب و کارها، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات بود که بی شک در چنین فضای رقابتی، تبلیغات می تواند عامل مزیت هر کسب و کاری باشد.

زیرا دیگر نمی‌توان کیفیت بالا را مزیتی رقابتی عنوان کرد و به قول کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، هرکس تبلیغات و بازاریابی بهتری داشته باشد، فروش بالاتری هم دارد. شیوه های تبلیغاتی خود می تواند در جهت‌دهی به افکار و راهنمایی مشتریان اهمیت به سزایی داشته باشد زیرا با ظهور اینترنت و جهانی شدن، عرصه تبلیغات نیز با تحول و دگرگونی ها شگرفی مواجه شده است که صاحبان کسب و کار مجبورند برای ماندن در عرصه رقابت خود را به جدیدترین شیوه های تبلیغاتی از جمله تبلیغات اینترنتی، تبلیغات محیطی، تبلیغات رسانه‌ای و … مجهز کنند.

 نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

صاحبان کسب و کار سعی می کنند با روش های تبلیغات قدیمی و مدرن و استفاده از چندین روش به طور هم‌زمان خود را در معرض دید مشتری ها قرار دهند و برای خود بازاریابی کنند. شناخت روش های تبلیغات نو و پربازده امروزه به یکی از ضروریات اصلی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است.

تبلیغات در دنیای امروز به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم می شود که روش های سنتی بیشتر مبتنی بر روش های دیداری و حضوری بود اما روش های مدرن بیشتر جلوه های بصری دارد و مبتنی بر دنیای اینترنت است و این روش بیشتر می تواند مخاطب را درگیر کند زیرا جهان مجازی و اینترنت فرصت بیکران را برای تبلیغات فراهم آورده است.

و با دنیایی از اطلاعات که حجم بسیاری از آن شامل تبلیغات است مواجه گردند. امروزه داشتن سایت برای یک شرکت یا فروشگاه به یک الزام تبدیل شده است. خرید آنلاین به یکی از معمول ترین روش های خرید تبدیل شده و بیشتر کمپانی ها چنین امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده اند.

دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. دنیایی مملو از پیام‌ها، فکرها و احساس‌ها. ما به هر جایی که برویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام‎های تبلیغ مواجه هستیم. تبلیغات کاری کرده که نیازی نیست ما به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود.

ظهور و بروز شبکه های اجتماعی در بسیاری از حوزه ها موجب ایجاد تغییرات و دگرگونی هایی شد که موجب شد معنا بسیاری از مفاهیم دیگر به مانند قبل نباشد که یکی از این بخش ها و حوزه ها، عرصه تبلیغات و بازاریابی است که با ظهور شبکه های اجتماعی تبلیغات معنایی تازه یافت و شیوه های قدیمی جای خود را به تکنیک هایی نوین داد که کارکرد اکثر آن ها به گونه ای است که مخاطب را به شیوه ای درگیر می کنند و کالا یا خدمات مد نظر را به مخاطبان معرفی می کنند که شاید کمتر مشتری در ابتدای امر متوجه مواجه با یک تبلیغ باشد. همچنین کسب و کارها نیز از طریق شبکه های اجتماعی به شکلی هدفمندتر از قبل و با مخاطبانی مشخص تر، کالا و خدمات خود را معرفی و تبلیغ می کنند که بی شک چنین اقدامی آن ها را در رسیدن به اهدافشان بیش از پیش نزدیک می کند.

اما توجه به این نکته ضروری است که تبلیغات و بازاریابی تفاوت هایی با یکدیگر دارند زیرا بازاریابی تصویر بزرگی از چگونگی برنامه ریزی کسب و کار برای بالا بردن سطح آگاهی از نام تجاری خود و ترغیب مشتریان به خرید است؛ در حالی که تبلیغات، فرآیند ایجاد پیام های متقاعد کننده پیرامون این اهداف گسترده است. تبلیغات، زیر مجموعه ای از بازاریابی است که استراتژی محبوب و شناخته شده ای برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.

 نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

پویایی و تغییرات در دنیای تبلیغات و بازاریابی سرعتی قابل توجه دارد و می توان گفت روزانه فعالان عرصه تبلیغات در تلاش هستند تا مخاطب را با شگفتی جدید رو به رو کنند و همین امر موجب شده تا مخاطب این عرصه نیز منتظر حرفی تازه در این حوزه باشد و اشتیاقی سیری ناپذیر در نوآوری در عرصه تبلیغات و بازاریابی داشته باشند.

برهمین اساس این پویایی خود به عاملی تبدیل شده تا فعالان این عرصه برای ماندن در چرخه رقابت مجبور باشند تا خود را به روز و همگام با نوآوری های روز دنیا نگه دارند.

همین امر موجب شده تا همه ساله شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با هدف انتقال دانش، معرفی برندهای برتر، گفت و گو با مدیران این صنعت، آشنایی با تکنیک های جدید بازاریابی و فروش و … در نمایشگاه بین المللی تهران باشیم. به گزارش خبرنگارخبرگزاری نمایشگاهی (ایفنا) امسال نیز هجدهمین دوره این نمایشگاه از 19 تا 22 آذرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

خبرنگار: ساناز کلاهدوز
برچسب ها: ایفنابازاریابیتبلیغاتنمایشگاه بین المللی تهراننمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

بیشتر بخوانید

ورزش؛ تراپیست بی‌ادعا!

ورزش؛ تراپیست بی‌ادعا!

7 آبان 1404
لوستر کلاسیک یا مدرن؟ نظر شما چیه؟

لوستر کلاسیک یا مدرن؟ نظر شما چیه؟

7 آبان 1404
بارگذاری بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبر ها

آرکا، نهایت یک لیفتراک است

با لئوپاردماشین، در خرید خود آسوده باشید

وزیرصمت ؛ تزریق پول به چرخ صنعت، سرعت در تأمین مالی تولیدکنندگان

ماشین سازی تبریز دستگاه‌های سفارشی شما را هم می‌سازد

وقتی جاده، نام شایان دیزل را فریاد می‌زند!

وقتی فهمیدم نانو توی همه‌چی هست… حتی تو خمیردندون و چای ترش!

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
آتیس، خیالتان از آسانسور راحت است

آتیس، خیالتان از آسانسور راحت است

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

آرکا، نهایت یک لیفتراک است

آرکا، نهایت یک لیفتراک است

14 آبان 1404
با لئوپاردماشین، در خرید خود آسوده باشید

با لئوپاردماشین، در خرید خود آسوده باشید

14 آبان 1404
وزیرصمت ؛ تزریق پول به چرخ صنعت، سرعت در تأمین مالی تولیدکنندگان

وزیرصمت ؛ تزریق پول به چرخ صنعت، سرعت در تأمین مالی تولیدکنندگان

14 آبان 1404
ماشین سازی تبریز دستگاه‌های سفارشی شما را هم می‌سازد

ماشین سازی تبریز دستگاه‌های سفارشی شما را هم می‌سازد

13 آبان 1404
وقتی جاده، نام شایان دیزل را فریاد می‌زند!

وقتی جاده، نام شایان دیزل را فریاد می‌زند!

13 آبان 1404
وقتی فهمیدم نانو توی همه‌چی هست… حتی تو خمیردندون و چای ترش!

وقتی فهمیدم نانو توی همه‌چی هست… حتی تو خمیردندون و چای ترش!

13 آبان 1404
بازدید سرزده رئیس‌جمهور از نمایشگاه فرایران؛ فناوری ایرانی زیر ذره‌بین دولت!

بازدید سرزده رئیس‌جمهور از نمایشگاه فرایران؛ فناوری ایرانی زیر ذره‌بین دولت!

13 آبان 1404
Instagram Whatsapp Youtube Telegram Facebook X-twitter

اخبار روز

عناوین کل اخبار

اخبار ویدئویی

پادکست ها

گالری تصاویر

ویدئو گالری

اخبار مهم

نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه فرش

نمایشگاه مواد غذایی

نمایشگاه استانی

نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های قم

نمایشگاه های همدان

نمایشگاه های یزد

نمایشگاه های مشهد

نمایشگاه های اصفهان

پربازدید ها

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب مصلی

نمایشگاه هوا و فضا

نمایشگاه خودرو

نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه صنعت

خبرگزاری نمایشگاهی ایران

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایفنا | خبرگزاری نمایشگاهی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. 

افزودن لیست پخش جدید