جمعه 12 خرداد 1402
  • درباره ما
  • همکاری با ایفنا
ایفنا
  • صفحه اصلی
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ایفنا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آغاز هجدهمین ماراتن تبلیغات و بازاریابی در کشور

هجدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی از 19 تا 22 آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

20 آذر 1401
در اخبار نمایشگاه تهران, نمایشگاه بین المللی تهران, نمایشگاه تبلیغات, ویژه
0 0
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) در عصر ارتباطات و اطلاعات و سبک زندگی این روزهای جهانیان، کمتر کسی را می توان یافت که با اهمیت دنیا تبلیغات و بازاریابی آشنا نباشد زیرا در دنیای کسب و کار و عرصه رقابتی این روزهای دنیا، تنها تولید و ارائه کالا کافی نیست زیرا اگر کالای تولیدی از بالاترین سطح کیفی و ظاهری نیز برخوردار باشد اما مردم و متقاضیان از تولید آن مطلع نباشند، راه به جایی نخواهد برد.

دردنیای رقابتی این روزها در هر بازار و عرصه ای می توان شاهد رقابتی تنگاتنگ میان کسب و کارها، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات بود که بی شک در چنین فضای رقابتی، تبلیغات می تواند عامل مزیت هر کسب و کاری باشد.

زیرا دیگر نمی‌توان کیفیت بالا را مزیتی رقابتی عنوان کرد و به قول کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، هرکس تبلیغات و بازاریابی بهتری داشته باشد، فروش بالاتری هم دارد. شیوه های تبلیغاتی خود می تواند در جهت‌دهی به افکار و راهنمایی مشتریان اهمیت به سزایی داشته باشد زیرا با ظهور اینترنت و جهانی شدن، عرصه تبلیغات نیز با تحول و دگرگونی ها شگرفی مواجه شده است که صاحبان کسب و کار مجبورند برای ماندن در عرصه رقابت خود را به جدیدترین شیوه های تبلیغاتی از جمله تبلیغات اینترنتی، تبلیغات محیطی، تبلیغات رسانه‌ای و … مجهز کنند.

 نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

صاحبان کسب و کار سعی می کنند با روش های تبلیغات قدیمی و مدرن و استفاده از چندین روش به طور هم‌زمان خود را در معرض دید مشتری ها قرار دهند و برای خود بازاریابی کنند. شناخت روش های تبلیغات نو و پربازده امروزه به یکی از ضروریات اصلی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است.

تبلیغات در دنیای امروز به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم می شود که روش های سنتی بیشتر مبتنی بر روش های دیداری و حضوری بود اما روش های مدرن بیشتر جلوه های بصری دارد و مبتنی بر دنیای اینترنت است و این روش بیشتر می تواند مخاطب را درگیر کند زیرا جهان مجازی و اینترنت فرصت بیکران را برای تبلیغات فراهم آورده است.

و با دنیایی از اطلاعات که حجم بسیاری از آن شامل تبلیغات است مواجه گردند. امروزه داشتن سایت برای یک شرکت یا فروشگاه به یک الزام تبدیل شده است. خرید آنلاین به یکی از معمول ترین روش های خرید تبدیل شده و بیشتر کمپانی ها چنین امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده اند.

دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. دنیایی مملو از پیام‌ها، فکرها و احساس‌ها. ما به هر جایی که برویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام‎های تبلیغ مواجه هستیم. تبلیغات کاری کرده که نیازی نیست ما به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود.

ظهور و بروز شبکه های اجتماعی در بسیاری از حوزه ها موجب ایجاد تغییرات و دگرگونی هایی شد که موجب شد معنا بسیاری از مفاهیم دیگر به مانند قبل نباشد که یکی از این بخش ها و حوزه ها، عرصه تبلیغات و بازاریابی است که با ظهور شبکه های اجتماعی تبلیغات معنایی تازه یافت و شیوه های قدیمی جای خود را به تکنیک هایی نوین داد که کارکرد اکثر آن ها به گونه ای است که مخاطب را به شیوه ای درگیر می کنند و کالا یا خدمات مد نظر را به مخاطبان معرفی می کنند که شاید کمتر مشتری در ابتدای امر متوجه مواجه با یک تبلیغ باشد. همچنین کسب و کارها نیز از طریق شبکه های اجتماعی به شکلی هدفمندتر از قبل و با مخاطبانی مشخص تر، کالا و خدمات خود را معرفی و تبلیغ می کنند که بی شک چنین اقدامی آن ها را در رسیدن به اهدافشان بیش از پیش نزدیک می کند.

اما توجه به این نکته ضروری است که تبلیغات و بازاریابی تفاوت هایی با یکدیگر دارند زیرا بازاریابی تصویر بزرگی از چگونگی برنامه ریزی کسب و کار برای بالا بردن سطح آگاهی از نام تجاری خود و ترغیب مشتریان به خرید است؛ در حالی که تبلیغات، فرآیند ایجاد پیام های متقاعد کننده پیرامون این اهداف گسترده است. تبلیغات، زیر مجموعه ای از بازاریابی است که استراتژی محبوب و شناخته شده ای برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.

 نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

پویایی و تغییرات در دنیای تبلیغات و بازاریابی سرعتی قابل توجه دارد و می توان گفت روزانه فعالان عرصه تبلیغات در تلاش هستند تا مخاطب را با شگفتی جدید رو به رو کنند و همین امر موجب شده تا مخاطب این عرصه نیز منتظر حرفی تازه در این حوزه باشد و اشتیاقی سیری ناپذیر در نوآوری در عرصه تبلیغات و بازاریابی داشته باشند.

برهمین اساس این پویایی خود به عاملی تبدیل شده تا فعالان این عرصه برای ماندن در چرخه رقابت مجبور باشند تا خود را به روز و همگام با نوآوری های روز دنیا نگه دارند.

همین امر موجب شده تا همه ساله شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با هدف انتقال دانش، معرفی برندهای برتر، گفت و گو با مدیران این صنعت، آشنایی با تکنیک های جدید بازاریابی و فروش و … در نمایشگاه بین المللی تهران باشیم. به گزارش خبرنگارخبرگزاری نمایشگاهی (ایفنا) امسال نیز هجدهمین دوره این نمایشگاه از 19 تا 22 آذرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

خبرنگار: ساناز کلاهدوز
برچسب ها: ایفنابازاریابیتبلیغاتنمایشگاه بین المللی تهراننمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
اشتراک گذاریتوئیتارسال

مرتبط پست ها

نمایشگاه پست

در این گزارش بخش‌هایی از اولین نمایشگاه پست را ببینید

11 خرداد 1402
آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

11 خرداد 1402

نیکوفارمد، بزرگترین آزمایشگاه کنترل کیفی است

11 خرداد 1402

درمان انواع زخم با محصولات رسا سلامت آروند

10 خرداد 1402

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با «ایفنا»: به دنبال ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پزشکی هستیم/ تلاش می‌کنیم از مهاجرت پزشکان به خارج از کشور جلوگیری کنیم

10 خرداد 1402

حال خوب را با محصولات ورزشی و کمک درمانی آدور تجربه کنید

9 خرداد 1402

آخرین خبر ها

در این گزارش بخش‌هایی از اولین نمایشگاه پست را ببینید

آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

بیننده شصت ثانیه ایفنا در تاریخ دهم خرداد ماه ۱۴۰۲

نیکوفارمد، بزرگترین آزمایشگاه کنترل کیفی است

درمان انواع زخم با محصولات رسا سلامت آروند

شصت ثانیه ایفنا در تاریخ نهم خرداد ماه ۱۴۰۲

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بیس

فروشگاه های بیس درسراسر ایران، با شعار همیشه ارزان تر، نمایندگی می پذیرد

17 دی 1401
الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

6 خرداد 1402
تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

6 خرداد 1402
کمپانی بیژن وعده ‌ایجاد ۱۰۰ هزار شغل داد

کمپانی بیژن وعده ‌ایجاد ۱۰۰ هزار شغل داد

31 خرداد 1401
گزارش تصویری افتتاحیه نمایشگاه آگروفود

گزارش تصویری افتتاحیه نمایشگاه آگروفود

27 خرداد 1401
تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

6 خرداد 1402
نمایشگاه رصتا

جبلی در پاسخ به ایفنا: رسانه ملی از تمام توان فکری و حرفه ای و مادی خود برای به روز شدن استفاده می کند

11 اسفند 1401
حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی در تهران

برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی در تهران

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون در ارمنستان برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون در ارمنستان برگزار می‌شود

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی برگزار کرد

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی برگزار کرد

نمایشگاه بهترین فرصت برای تعاملات تجاری

نمایشگاه بهترین فرصت برای تعاملات تجاری

برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی

نمایشگاه پست

در این گزارش بخش‌هایی از اولین نمایشگاه پست را ببینید

11 خرداد 1402
آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

11 خرداد 1402
شصت ثانیه ایفنا در تاریخ سوم خرداد ماه ۱۴۰۲

بیننده شصت ثانیه ایفنا در تاریخ دهم خرداد ماه ۱۴۰۲

10 خرداد 1402
نیکوفارمد

نیکوفارمد، بزرگترین آزمایشگاه کنترل کیفی است

11 خرداد 1402
درمان انواع زخم با محصولات رسا سلامت آروند

درمان انواع زخم با محصولات رسا سلامت آروند

10 خرداد 1402
شصت ثانیه ایفنا در تاریخ سوم خرداد ماه ۱۴۰۲

شصت ثانیه ایفنا در تاریخ نهم خرداد ماه ۱۴۰۲

10 خرداد 1402
وزیر بهداشت ایفنا

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با «ایفنا»: به دنبال ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پزشکی هستیم/ تلاش می‌کنیم از مهاجرت پزشکان به خارج از کشور جلوگیری کنیم

10 خرداد 1402

اخبار اخیر

وزیر بهداشت ایفنا

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با «ایفنا»: به دنبال ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پزشکی هستیم/ تلاش می‌کنیم از مهاجرت پزشکان به خارج از کشور جلوگیری کنیم

10 خرداد 1402
حال خوب را با محصولات ورزشی و کمک درمانی آدور تجربه کنید

حال خوب را با محصولات ورزشی و کمک درمانی آدور تجربه کنید

9 خرداد 1402
نمایشگاه ورزش

نمایشگاه‌گردی همراه با بانوی قهرمان جهان

9 خرداد 1402
روابط عمومی

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی منصوب شد

9 خرداد 1402
ایفنا

ما را دنبال کنید

  • درباره ما
  • همکاری با ایفنا

دسته بندی ها

اخبار اخیر

نمایشگاه پست

در این گزارش بخش‌هایی از اولین نمایشگاه پست را ببینید

11 خرداد 1402
آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

آلبوم عکس از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمان و معدن و ماشین آلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب

11 خرداد 1402
شصت ثانیه ایفنا در تاریخ سوم خرداد ماه ۱۴۰۲

بیننده شصت ثانیه ایفنا در تاریخ دهم خرداد ماه ۱۴۰۲

10 خرداد 1402
  • صفحه اصلی
  • نمایشگاه تهران
  • نمایشگاه استانی
  • خارجی
  • گالری

© 2022 تمامی حقوق برای خبرگزاری ایفنا محفوظ می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری

© 2022 تمامی حقوق برای خبرگزاری ایفنا محفوظ می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید