اگر نمایشگاه را مهمترین و مهیاترین فضا برای گرد هم آمدن اهالی هر صنف و صنعتی بدانیم اشتباه نکردهایم!
از قانونگذار و ناظر و دستگاههای حاکمیتی در هر حوزهای گرفته تا تأمینکنندگان و تولیدکنندگان و مصرفکنندگان آن برای مدت ۴ روز حداقل سالی یکبار زیر سقف یکی از سایتهای نمایشگاهی داخلی و یا خارجی دور هم جمع شده و ابعاد مختلف آن صنعت مورد بررسی و نمایش در سطح نسبتاً بسیار گستردهای قرار میگیرد.
در این آوردگاه بزرگ جای یک رسانه جدی و تخصصی که صرفاً در این چند روز تصویر واضح، شفاف و جامعی را از هر عنوان نمایشگاهی مخابره کند و از این یک صدایی که به وجود میآید نهایت مطالبه گری را داشته باشد، خالی بود.
ما در خبرگزاری نمایشگاهی ایران (Iranian fair news agency) ایفنا بر آن شدیم تا با تکیه بر توان و تجربه تیم رسانه ای خود که همگی از خبرنگاران و دبیران سابق رسانه های رسمی کشور بودهاند کاری کنیم که هیچکس از هیچ نمایشگاهی بی خبر نمانده و اخبار و اطلاعات کامل هر نمایشگاهی به شکل منظم در اختیار مخاطبین آن قرار بگیرد.
ایفنا در حال حاضر علاوه بر تمرکز در نمایشگاههای پایتخت، با تشکیل تیمهای خبری در مراکز استانهای دارای سایت نمایشگاهی و همچنین اعزام تیمهای خبری به نمایشگاههای خارج از کشور با پوشش وسیع رسانهای و تولید گزارشهای ویدئویی و مکتوب توانسته است برای اولین بار مخاطبین حوزههای مختلف صنایع را در هر کجای دنیا از اهم آن چه در هر نمایشگاهی در حال وقوع بوده است مطلع کند.