مدیر سازمان فروش و بازاریابی شرکت دمافین
نگاه یکپارچه به شرکتکنندگان از ضروریات برگزاری نمایشگاههاست:
باتوجه به اختصاص بهترین امکانات نمایشگاهی برای غرفههای خاص لزوم نگاه یکپارچه به شرکتکنندگان در نمایشگاههای سال جاری احساس میشود.
شیخ بیگ مدیر سازمان فروش و بازاریابی شرکت دمافین در گفتگو با خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۱ در تعامل با مجموعه گیاهی پی تی تی آلمان از طراحی و ساخت مبدلهای حرارتی با خلوص بالا را با استفاده از دانش وارداتی از این کشور آغاز کرد.
وی ادامه داد: شرکت دمافین در سالهای گذشته با تولید درامپ وشلنجر ها تولیدات خود را توسعه داده و در راستای سیاستگذاری پیشرفته در شرکت دمافین رفریجن پکیج را بهعنوان محصول تازه خود وارد بازار کرده است.
مدیر سازمان فروش و بازاریابی دمافین در مورد حضور این شرکت در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: از اولین سال تشکیل این رویداد شرکت دمافین حضور مستمری داشته است و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده است امامتاسفانه علی رغم درخواست غرفه با متراژ بالا متاسفانه این امر محقق نشد و این شرکت به دلیل ارائه غرفه با متراژ پایین قادر به نشان دادن محصولات بیشتر تولیدی خود نشد به همین دلیل پیشنهاد می شود که در سالهای آتی به منظور هر چه پررنگ تر شدن این نمایشگاه فضای بیشتری به غرفهداران اختصاص داده شود.
شیخ بیگ همچنین اظهارداشت :در نمایشگاه سال جاری شرکت های خاص از جایگاه بهتری در سالنها برخوردارند که این موضوع نشان ضعف مدیریتی برگزار کنندگاناست که به نظر میرسدکه باید نگاه یکپارچه ای به شرکت کنندگان صورت بگیرد.
وی در پایان گفت: امسال باتوجهبه برگزاری نمایشگاه نفت امیدواریم صادرات محصولات نفتی رونق چشمگیری داشته باشد.