تقویم نمایشگاهی ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری

افزایش بازدید غرفه نمایشگاه + نکات کلیدی

برای اینکه بتوانید از نمایشگاه تاثیر خوبی بگیرید بهتر است که از روش‌هایی استفاده کنید تا بازدید از غرفه شما افزایش یابد که در این مطلب بهترین روش‌های موجود را برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه به شما توضیح داده‌ایم.

30 آذر 1401
در بلاگ دانستنی ها, غرفه سازی, ویژه
0 0
افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادها به عنوان نمایشگاه استانی و خارجی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که سبب می‌شود کسب‌وکارها و برندها در مسیر رشد قرار گیرند و اطلاعات خود را افزایش دهند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند پیشرفت‌هایی را که در دنیای امروز مشاهده می‌کنیم مدیون برگزاری رویدادها هستیم که سبب شده است افراد با یکدیگر تعاملات سازنده‌ای داشته باشند و در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرند. بهتر است بدانید اگر می‌خواهید در یک رویداد غرفه داشته باشید، باید به روش‌های افزایش بازدید غرفه نمایشگاه توجه داشته باشید. در غیر این صورت، هرگز نمی‌توانید به دستاوردهای زیادی برسید.

راهکارهای طلایی برای افزایش بازدید غرفه در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه و داشتن یک غرفه برای ارائه برند ایده شگفت‌انگیزی است! شما می‌توانید در یک محل بیش از 80 درصد از کسانی را ملاقات کنید که به نوعی به کسب‌وکار شما مرتبط هستند و یا می‌خواهند از خدماتی که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد استفاده کنند. این محل می‌تواند فضایی ایده‌آل برای رشد باشد و خیزش‌های موفقیت‌آمیز زیادی را در برند شما ایجاد کند؛ اما برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده را از حضور در رویداد ببرید، باید به المان‌هایی که در غرفه خود به کار می‌برید توجه داشته باشید. در واقع، شما باید غرفه خود را به یک فضای سحرانگیز تبدیل کنید که هر کسی تمایل داشته باشد وارد شود و از تعامل با کسب‌وکار شما لذت ببرد.

قدرت شگفت‌انگیز رنگ‌ها

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه باید مد نظر قرار دهید توجه به قدرت رنگ‌هاست. رنگ‌ها قدرت بسیار عجیبی را در دل خود جای داده‌اند و نقش مؤثری در جلب توجه بازدیدکنندگان دارند. برای طراحی غرفه باید رنگ‌ها را به شیوه‌ای سحرانگیز در کنار یکدیگر قرار دهید که بازدیدکنندگان حتی زمانی که نمی‌خواهند وارد غرفه شما شوند به آن نگاه کنند.

قدرت رنگ در افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

در ترکیب رنگ‌ها باید از رنگ سازمانی و رنگ‌های مکمل به خوبی استفاده شود. به این موضوع توجه داشته باشید به طور مثال اگر رنگ سازمانی شما سبز است نباید کل غرفه را با رنگ سبز پوشش دهید. این کار باعث خستگی و دلزدگی می‌شود. ترکیب رنگ سبز با رنگ‌های مکمل مانند رنگ سبز و بنفش می‌تواند تصویر بسیار زیبایی از برند شما خلق کند.

چاشنی فیلم

یکی دیگر از مواردی که به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک می‌کند چاشنی فیلم است. اکنون ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید منظور از چاشنی فیلم چیست؟! بهتر است بدانید انسان‌ها نسبت به فیلم واکنش بسیار مثبتی نشان می‌دهند و آن را برای مدت طولانی در ذهن حفظ می‌کنند. به همین دلیل، بهتر است در غرفه شما یک ال‌سی‌دی وجود داشته باشد و تیزری از کارهای مهم شما پخش شود. بی‌شک، افرادی که به حوزه کاری شما علاقه‌مند هستند با مشاهده آن تیزر هر چه بیشتر به توانایی‌های شما پی‌ می‌برند و این امر نقش بسیار مهمی در رشد برندتان دارد. به طور مثال، اگر کار شما در زمینه راه‌اندازی زمین‌های فوتبال است، می‌توانید تیزری از کارهای بزرگ و ارزشمندی که انجام داده‌اید آماده سازید. با این فیلم می‌توانید به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک کنید و تأثیر مثبتی بر مشتریان خود بگذارید.

استفاده از بنر

از جمله مواردی که برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه مؤثر است استفاده از بنر است. زمانی که به برندها گفته می‌شود بنرهای خود را برای استفاده در نمایشگاه آماده سازند بدون توجه بنری را سفارش می‌دهند و در فضای داخلی غرفه به کار می‌برند. باید بدانید این کار بسیار اشتباه است و هیچ آورده‌ای را برای شما نخواهد داشت. برای طراح بنر باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. برخی از راهکارهای طلایی در طراحی بنر به شرح زیر هستند:

·         در صورتی که کار شما پروژه محور است یکی از پروژه‌های مهم خود را انتخاب کنید و از تصویر آن در بنر استفاده کنید.

·         ترکیب رنگ‌هایی که در بنر به کار می‌رود باید با رنگ غالب غرفه یکی باشد.

·         بیشتر از قدرت تصاویر استفاده کنید تا متن!

·         از یک تیتر جذاب در بنر خود استفاده کنید (به طور مثال، بزرگ‌ترین و یا حرفه‌ای‌ترین شرکت راه‌اندازی زمین‌های ورزشی)

رعایت این موارد به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک می‌کند و نقش بسیار مؤثری در ثبت برند شما در ذهن مخاطبان دارد.

انتخاب محل مناسب برای غرفه

برای اینکه بتوانید به افزایش بازدید غرفه از نمایشگاه کمک کنید باید به محل غرفه خود توجه داشته باشید. بی‌شک، هر چقدر غرفه شما در محیط مرکزی نمایشگاه و در سالن اصلی قرار گرفته باشد، به همان اندازه مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتری به سمت شما کشیده می‌شوند.

افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

 البته باید در این میان به بودجه خود توجه داشته باشید. اگر این مسئله برایتان امکان‌پذیر است، برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه بهتر است بهترین فضا را به غرفه اختصاص دهید. با وجود این، اگر بودجه زیادی ندارید و نمی‌توانید محل مناسبی را در نمایشگاه اجاره کنید، می‌توانید از روش‌های دیگر استفاده نمایید.

طعم‌دار کردن محصولات و یا خدمات

ممکن است زمانی که شما در حال خواندن این تیتر هستید این سؤال برایتان پیش بیاید منظور از طعم‌دار کردن محصولات و یا خدمات برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه چیست! یکی از اهداف اصلی برگزاری رویداد برای برندها ارائه محصولات و خدمات جدید است. اکنون کمی صبر کنید و به این سؤال پاسخ دهید اگر در جلوی شما دو ظرف غذا باید که یکی به درستی تزیین شده باشد و در ظرف زیبا و دلپذیری قرار گرفته باشد، اما دیگری بدون تزیین تنها در یک ظرف معمولی بر روی میز باشد شما به سمت کدام ظرف کشیده می‌شوید؟ بی‌شک، شما به سمت ظرف اول می‌روید. این همان طعم‌دار کردن محصولات و یا خدمات است.

 یکی از مواردی که به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک می‌کند روش ارائه خدمات و محصولات جدید است. شما از طرق مختلف می‌توانید این موارد را ارائه دهید. بهتر است با توجه به نوع خدمات و محصولاتی که دارید به بهترین روش بیاندیشید و سپس فضای غرفه را به روشی آماده سازید که محصولات جدید شما برجسته باشد. به طور مثال، می‌توانید بخشی از بنر و یا تیز تبلیغاتی را به این کار اختصاص دهید.

یک مثال ساده برای ارائه محصولات جدید

در یکی از نمایشگاه‌ها شرکتی که با استفاده از مواد اولیه گیاهی اقدام به ساخت نوشابه کرده بود استندی را در خارج از غرفه خود قرار داد و یک بازاریاب در کنار آن استند ایستاده بود. بر روی این استند بنری با مضمون: نوشابه گیاهی، چیزی که الان به آن نیاز داری! قرار داده شده بود. شخص بازاریاب نیز با صدای بلند برای بازدیدکنندگان در مورد این نوشابه توضیح می‌داد و مقداری از نوشابه گیاهی را در لیوان‌هایی که نام آن برند بر روی آن ثبت شده بود می‌ریخت. این روش بسیار کارآمد بود و با اینکه این غرفه در سالن اصلی نبود و در یکی از راهروهای فرعی بنا شده بود، بیشتر بازدیدکنندگان نوشابه گیاهی را تجربه کرده بودند.

پوشش مناسب تیم فروش برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

یکی دیگر از مواردی که توصیه می‌شود برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه به آن توجه داشته باشید پوشش مناسب تیم فروش است. بهتر است برای لحظه‌ای خود را به جای بازدیدکننده‌ای بگذارید که به غرفه شما آمده است. هر کدام از پرسنلی که در غرفه حضور دارند لباس متفاوتی از یکدیگر به تن دارند.

افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

این مسئله باعث می‌شود حس غیررسمی بودن در غرفه جاری باشد و این امر تأثیر منفی در برند دارد. تمامی پرسنل غرفه باید از لباس‌های رسمی و یکدست در غرفه استفاده کنند. رنگی که در لباس‌ها به کار می‌رود باید با رنگ سازمانی همخوانی داشته باشد و برند شما را بیش از پیش به بازدیدکنندگان نشان دهد.

تقویت ارتباط با مشتریان

برای اینکه بتوانید به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک کنید باید ارتباط مؤثری با مشتریان بالقوه و یا بازدیدکنندگان داشته باشید. به این موضوع توجه داشته باشید که حضور در نمایشگاه با حضور در شرکت و یا مغازه متفاوت است. هر شخصی که وارد غرفه می‌شود به نوعی به محصولات و خدماتی که نیاز دارید وابسته است. کسانی که مسئول فروش هستند باید ارتباط مؤثری با بازدیدکنندگان برقرار کنند و منتظر نمانند آن‌ها در صورت تمایل از غرفه بازدید کنند. بلکه آن‌ها باید با توضیحات مناسب به ترغیب بازدیدکنندگان کمک نمایند. این مسئله به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک می‌کند و نقش مؤثری در معرفی برند به مشتریان دارد.

دعوت مشتریان به غرفه

یکی دیگر از مواردی که بخش فروش و پرسنل حاضر در غرفه باید به آن توجه داشته باشند دعوت مشتریان به غرفه است. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید بخش فروش نباید از تمامی مشتریان بخواهند به داخل غرفه بیایند. این امر نه تنها به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک نمی‌کند، بلکه باعث هرج‌ومرج در فضای داخلی غرفه می‌شود. برخی از مشتریان ویژه هستند و می‌توانند در آینده به رشد برند کمک کنند. به همین دلیل، کسانی که در غرفه حضور دارند باید آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده باشند تا بتوانند مشتریان ویژه را شناسایی کنند و آن‌ها را به داخل غرفه برای برقراری تعاملات بیشتر دعوت کنند.

پذیرایی برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

از جمله مواردی که برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه باید به آن توجه داشته باشید خدمات پذیرایی است. این مسئله بسیار مهم است و می‌تواند نقش مؤثری در شکل‌گیری هویت برند شما داشته باشد. اگر برای حضور در نمایشگاه از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید، بی‌شک مهمانان زیادی در غرفه خود خواهید داشت.

افزایش بازدید غرفه نمایشگاه

این مهمانان باید به درستی پذیرایی شوند. معمولا وجود قهوه در زمان پذیرایی ضروری است. بوی خوش قهوه باعث می‌شود فضای دل‌انگیزی در غرفه جاری شود و این مسئله به طور مستقیم بر پرستیژ برند شما اثر می‌گذارد.

آماده‌سازی غرفه با چاشنی تکنولوژی

یکی دیگر از مواردی که برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه باید مد نظر داشته باشید آماده‌سازی غرفه با تکنولوژی‌های روز است. امروزه، تکنولوژی به تمامی زوایای زندگی انسان ورود کرده است. هر چقدر غرفه خود را بهتر دیزاین کنید و آن را به‌روزتر و مدرن‌تر نمایش دهید، به همان اندازه می‌توانید برند خود را به یک برند برجسته و قوی تبدیل کنید.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم شما را با راهکارهای موثر افزایش بازدید غرفه نمایشگاه آشنا سازیم. همانطور که متوجه شده‌اید روش‌های متعددی برای افزایش بازدید غرفه از نمایشگاه وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از رنگ‌ها، بنر مناسب، تیزر تبلیغاتی، تقویت ارتباط با مشتریان، پذیرایی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا اشاره کرد. ممکن است راهکارهایی که ما در اینجا برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه اعلام کردیم تمامی راهکارهای موجود نباشند و شما می‌توانید با توجه به ماهیت کسب‌وکار و شناختی که از صنعت خود دارید، راهکارهای دیگری را نیز مد نظر قرار دهید.

 

 

 

برچسب ها: افزایش بازدید غرفه نمایشگاهایفناطراحی غرفه نمایشگاهنمایشگاه

بیشتر بخوانید

برند نام‌آشنای دلپذیر ۷۵ ساله شد

برند نام‌آشنای دلپذیر ۷۵ ساله شد

28 اردیبهشت 1404
از تگزاس تا تهران؛ خارجی‌ها آمدند ببینند نفت ما چه طعمی دارد!

از تگزاس تا تهران؛ خارجی‌ها آمدند ببینند نفت ما چه طعمی دارد!

27 اردیبهشت 1404
بارگذاری بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبر ها

طعم خوش پدیدار شد

اینجا با همه برند ها آشنا شوید

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

با مزید دست پخت عالی میشه

ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

همش گوشته ، بفرمایید بوفالو

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

9 تیر 1402
وسعت نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ چیست و برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

26 آذر 1401
الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

6 خرداد 1402
نمایشگاه ساعت

تولید ساعت مچی در ایران، آرزویی که فعلاً امکان ندارد

16 دی 1401
نمایشگاه طلا

بیست میلیون تومان چقدر طلا میشه خرید؟

17 بهمن 1402
تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

6 خرداد 1402
افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

16 مرداد 1402
شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

طعم خوش پدیدار شد

طعم خوش پدیدار شد

31 اردیبهشت 1404
اینجا با همه برند ها آشنا شوید

اینجا با همه برند ها آشنا شوید

31 اردیبهشت 1404
دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

30 اردیبهشت 1404
با مزید دست پخت عالی میشه

با مزید دست پخت عالی میشه

30 اردیبهشت 1404
ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

30 اردیبهشت 1404
همش گوشته ، بفرمایید بوفالو

همش گوشته ، بفرمایید بوفالو

29 اردیبهشت 1404
بیژن طعم زندگی است

بیژن طعم زندگی است

29 اردیبهشت 1404
Instagram Whatsapp Youtube
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا

اخبار روز

عناوین کل اخبار

اخبار ویدئویی

پادکست ها

گالری تصاویر

ویدئو گالری

اخبار مهم

نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه فرش

نمایشگاه مواد غذایی

نمایشگاه استانی

نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های قم

نمایشگاه های همدان

نمایشگاه های یزد

نمایشگاه های مشهد

نمایشگاه های اصفهان

پربازدید ها

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب مصلی

نمایشگاه هوا و فضا

نمایشگاه خودرو

نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه صنعت

خبرگزاری نمایشگاهی ایران

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایفنا | خبرگزاری نمایشگاهی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. 

طرح: کنتراست

افزودن لیست پخش جدید