نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته یکی از رویدادهای برجستهای است که هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میگردد و هیجان خاصی را در میان افراد علاقهمند به این حیطه بازآفرینی میکند. در این رویداد فرصتهای مناسبی برای یادگیری ایدههای جدید تبلیغاتی وجود دارد و افراد و شرکتها میتوانند با یکدیگر تعاملات گستردهای داشته باشند. نمایشگاه تبلیغات به رشد کسبوکارهای نوپا کمک میکند و تحولات زیادی را در دنیای مارکتینگ به وجود میآورد. در این رویداد تاکتیکهای منحصربهفرد برای افزایش فروش مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرند و گامی مؤثر در جهت ارتقای دنیای فروش و تبلیغات برداشته میشود.
تبلیغات یعنی درخشش
تمامی کسبوکارهای بزرگ و کوچک تمایل دارند در حیطه کاری خود بدرخشند. بهتر است بدانید تبلیغات تنها روشی است که به کسبوکارها کمک میکند در کار خود با موفقیت روبهرو شوند؛ اما اکنون سؤال این است که آیا هر روش و تاکتیکی برای کسبوکار شما مناسب است! مسلماً پاسخ به این سؤال منفی است!
بهتر است بدانید با حضور در نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته میتوانید تاکتیکهای متناسب با حیطه کاری خود را پیدا کنید و پس از آن با قدرت در دنیای کاری خود پیش روید.
تاریخ برگزاری نمایشگاه تبلیغات
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در تاریخ 19 الی 22 آذر ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در سالنی به مساحت 3000 مترمربع برگزار میگردد (این تاریخ برابر با 10 الی 13 دسامبر سال 2022 است). ساعت بازدید 8 صبح الی 15 بعد از ظهر است و شرکتکنندگان میتوانند با برنامهریزیهای مناسب در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
نمایشگاه تبلیغات، نمایشگاهی گسترده
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته یکی از نمایشگاههای معتبری است که سالیانه با حضور شرکای اروپایی و آسیایی کار خود را آغاز میکند. در تمامی مهر و مومهایی که این رویداد برگزار شده است شرکتهای خارجی از کشورهایی مانند ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، هند، کره جنوبی، چین، هنگ کنگ، امارات، تایوان حضور داشتهاند و فرصت بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات و شناخت شرکای کاری ایرانی و خارجی در این نمایشگاه فراهم شده است.
به دلیل گستردگی قابلتوجه این نمایشگاه بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند در این رویداد فرصتهای طلایی وجود دارد و تمامی کسانی که در حیطه تبلیغات مشغول به فعالیت هستند باید با حضور در این نمایشگاه از فرصتهای به وجود آمده به بهترین شکل بهره ببرند.
موضوعات مورد بررسی در نمایشگاه تبلیغات
در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته موضوعات مختلفی مطرح میشوند و هر یک از شرکتهایی که در این رویداد حضور دارند بخشی از این موارد را پوشش میدهند. این موضوعات به صورت زیر هستند:
و در این نمایشگاه به تبلیغات محیطی، دیجیتال و رایانهای پرداخته میشود.
• در این نمایشگاه خدمات، کالاهای عمومی و تخصصی مورد بررسی قرار میگیرند.
• در این نمایشگاه آژانسهای تبلیغاتی حضور دارند که مشاورههای لازم را در اختیار شرکتکنندگان قرار میدهند.
• در این نمایشگاه فناوریهای جدید رایانهای در حوزه تبلیغات بررسی میشوند.
• در این نمایشگاه علائم تبلیغاتی ارائه میشوند.
• در این نمایشگاه خدمات کالاهای صادراتی مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرند.
• در این نمایشگاه برندهای تجاری و تبلیغاتی حضور دارند.
• در این نمایشگاه انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه به شرکتکنندگان ارائه میشوند.
• در این نمایشگاه تاکتیکهای افزایش فروش بررسی میشوند.
• در این نمایشگاه شرکتهای مرتبط با چاپ و خدمات دیجیتال حضور دارند.
• در این نمایشگاه ایدههای جدید تبلیغاتی ارائه میشوند.
• در این نمایشگاه نشریات تخصصی ارائه میشوند.
• در این نمایشگاه خدمات، تجهیزات سینمایی و عکاسی با توجه به آخرین تغییرات روز دنیا در اختیار شرکتکنندگان قرار میگیرند.
برگزاری نمایشگاه تبلیغات، گامی مؤثر در ارتقا دانش مارکتینگ
هدف اصلی نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته حمایت از صنعت تبلیغات است. این رویداد به ارتقا سطح دانش جامعه و تمامی کسانی که در حیطه تبلیغات مشغول به فعالیت هستند کمک میکند و باعث میشود کسبوکارها فنیتر و تخصصیتر در کار خود پیش بروند.
برگزاری سالانه این رویداد تحولات زیادی را در صنعت مارکتینگ کشور به وجود آورده است و حتی باعث شده است بسیاری از شرکتها وارد تجارتهای بینالمللی شوند. از اهداف دیگر این نمایشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به کم کردن عوارض منفی تبلیغات و افزایش کارکردهای مثبت تبلیغات و رشد کسبوکارها کمک میکند.
• در این رویداد تبادل ایدهها منجر به شناخت تاکتیکهای بازاریابی در جهت ارتقا فروش میشود.
• این نمایشگاه موفقیتهای بیشماری را برای کسبوکارها به وجود میآورد و به ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی کمک میکند.
• در نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، شرکتها تشویق میشوند از ابزارهای جدید تبلیغاتی استفاده نمایند.
• در این نمایشگاه تحولات بینالمللی و موقعیت رقبا به خوبی مشخص میشوند.
• در این نمایشگاه خدمات گستردهای میان شرکتها و فریلنسرها مبادله میشود.
به طور کلی، یکی از اهداف بسیار مهم نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تمرکز بر رشد دانش فنی و توسعه صادرات غیرنفتی است و همین امر بر ارزش این رویداد بینالمللی افزوده است.