تقویم نمایشگاهی ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری

نکات مهم در غرفه سازی نمایشگاه

برای شرکت در نمایشگاه طراحی غرفه عالی و خلاقانه بسیار حائز اهمیت است. که ما در این مطلب مهم ترین نکات مربوط به غرفه سازی نمایشگاه را به شما توضیح داده ایم.

26 آذر 1401
در بلاگ دانستنی ها, ویژه
0 0
غرفه سازی نمایشگاه

حضور در نمایشگاه یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که تمامی کسب‌وکارها باید مدنظر داشته باشند. رویدادها این فرصت را برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورند در یک محیط دوستانه با یکدیگر تعامل داشته باشند و برای آینده کاری خود برنامه‌ریزی کنند؛ اما باید بدانید روش حضور کسب‌وکارها در نمایشگاه تهران، نمایشگاه استانی و یا نمایشگاه خارجی بسیار مهم است. ممکن است این صحبت را از برخی از کسب‌وکارها شنیده باشید حضور در نمایشگاه برای آن‌ها سودمند نبوده است.
بهتر است روش حضور آن‌ها را بررسی کنید. بی‌شک عدم برنامه‌ریزی مناسب و توجه به امور مهم در برگزاری رویداد سبب شده است آن‌ها از این رویدادها نتیجه نگیرند. یکی از مواردی که می‌تواند به طور مستقیم بر حضور شما در نمایشگاه اثر بگذارد غرفه سازی در نمایشگاه است. در ادامه تلاش می‌کنیم نکات مهمی را در این راستا با شما به اشتراک بگذاریم.

جذابیت رمز موفقیت

بهتر است برای لحظه‌ای خود را به جای شرکت‌کننده‌ای بگذارید که در نمایشگاه حضور دارد! تعداد زیادی غرفه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر یک در حال ارائه محصولات مشابهی هستند. چه چیزی باعث می‌شود که آن شرکت‌کننده یک غرفه را انتخاب کند و وارد آن شود؟!
غرفه سازی نمایشگاه
بی‌شک، جذابیت غرفه مهم‌ترین مسئله‌ای است که در نگاه اول شرکت‌کنندگان را به سوی غرفه می‌کشاند. جذابیت می‌تواند افراد و پارتنرهای کاری زیادی را به سمت غرفه شما متمایل کند و این امر می‌تواند شما را در مسیر موفقیت قرار دهد. اگر می‌خواهید در میان شرکت‌کنندگان جذاب به نظر برسید بهتر است به غرفه سازی نمایشگاه توجه داشته باشید.

نکات طلایی برای غرفه سازی نمایشگاه

غرفه می‌تواند حضور قدرتمند شما را در میان رقبای دیگر تثبیت نماید. گاهی بسیاری از شرکت‌کنندگانی که در نمایشگاه حضور دارند به غرفه شما سر نمی‌زنند، اما اگر غرفه سازی در نمایشگاه به خوبی صورت گرفته باشد آن‌ها ناخودآگاه نام برندتان را به ذهن می‌سپارند و این امر نقش بسیار مهمی در رشد برند دارد. به همین دلیل آشنایی با نکات طلایی غرفه سازی نمایشگاه از جمله اموری است که کسب‌وکارها را در مسیر رسیدن به موفقیت‌های زیاد قرار می‌دهد.

تهیه لیستی از کارها

بر خلاف چیزی که بسیاری از افراد تصور می‌کنند حضور در نمایشگاه نیازمند برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق است و شما باید حداقل از 4 یا 5 ماه قبل اقدامات حضور در نمایشگاه را فراهم سازید. به همین دلیل، برای اینکه بتوانید کارهای خود را به خوبی پیش ببرید باید برنامه‌ریزی‌های منظمی داشته باشید. برای این کار در مرحله اول باید لیستی از تمامی کارهایی که باید در نمایشگاه انجام شوند را تهیه کنید. بهتر است زمان کافی را به این کار اختصاص دهید و تمامی موارد را در نظر بگیرید. گاهی ممکن است در این مسیر از کسانی که تجربه کافی دارند کمک بگیرید. بهتر است بدانید هر چقدر لیست شما کامل‌تر باشد، به همان اندازه بهتر و قوی‌تر می‌توانید در نمایشگاه حضور پیدا کنید و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

طراحی غرفه

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم غرفه سازی نمایشگاه یکی از مهم‌ترین اموری است که باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا غرفه شما نماینده برند شماست! غرفه باید به گونه‌ای طراحی شود که افراد با نگاه کردن به آن به ماهیت کاریتان پی ببرند. امروزه، روش‌های متعددی برای غرفه سازی نمایشگاه وجود دارند؛ اما ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید کدام طراحی برای غرفه مناسب است. در ادامه به معرفی چندین سبک پرطرفدار در غرفه سازی نمایشگاه می‌پردازیم و سپس شما می‌توانید با توجه به بودجه و ماهیت کاری خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

طراحی مینیمال

یکی از پرطرفدارترین طراحی‌هایی که برای غرفه سازی نمایشگاه پیشنهاد می‌گردد طراحی مینیمال است. طراحی مینیمال به نوعی از طراحی گفته می‌شود که المان‌های اضافی حذف می‌گردند و تمامی المان‌ها به روشی معنادار به کار برده می‌شوند. بهتر است بدانید بررسی‌ها نشان می‌دهند افراد با طراحی‌های مینیمال ارتباط قوی‌تری برقرار می‌کنند؛ زیرا المان‌ها به شیوه‌ای هوشمندانه پیاده‌سازی شده‌اند و این مسئله می‌تواند سلول‌های مغزی را درگیر کند.
مسئله دیگری که برندهای حاضر در نمایشگاه باید به آن توجه داشته باشند فضای محدود نمایشگاه است. با توجه به این موضوع که غرفه‌های زیادی در نمایشگاه در کنار هم قرار گرفته‌اند اگر غرفه ساز نمایشگاه بی‌هدف و یا بسیار شلوغ باشد می‌تواند برای شرکت‌کنندگان خسته‌کننده به نظر برسد. به همین دلیل، با طراحی مینیمال می‌توانید به یکی از غرفه‌های ویژه و برجسته در نمایشگاه تبدیل شوید.

طراحی کلاسیک

یکی دیگر از طراحی‌هایی که همیشه در غرفه سازی نمایشگاه مطرح بوده است طراحی کلاسیک است. طراحی کلاسیک به نوعی طراحی گفته می‌شود که المان‌های موجود در آن از قرن 18 و 19 الهام گرفته شده‌اند. این سبک از طراحی بسیار شیک و تجملاتی به نظر می‌رسد و می‌تواند فضایی اغواکننده را خلق کند.

غرفه سازی نمایشگاه
معمولاً، طراحی کلاسیک به برندهایی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند با غرفه سازی نمایشگاه لوکس بودن فضای کاری خود را انتقال دهند. با توجه به تمامی امور برندهایی که می‌خواهند برای غرفه سازی نمایشگاه اقدام کنند در مرحله اول باید مدل حضور خود را در نمایشگاه مشخص نمایند. پس از آن می‎توانند برای طراحی غرفه خود تصمیم‌گیری نمایند.

پیاده‌سازی ماهیت برند در فضای داخلی غرفه

ماهیت برند شما چیست؟! پاسخ به این سؤال به شما کمک می‌کند حضور پرقدرتی در فضای نمایشگاه داشته باشید. به طور مثال تصور کنید کار شما در زمینه راه‌اندازی زمین تنیس است. شما می‌توانید از کف‌پوش نارنجی و یا اخرایی رنگ برای بازنمایی زمین تنیس خاک آجر استفاده نمایید. ممکن است شما در زمینه فروش چمن مصنوعی و ایجاد فضاهای تزیینی مانند روف‌گاردن و یا تراس فعال باشید. می‌توانید بخشی از غرفه خود را با چمن مصنوعی پوشش دهید و با استفاده از المان‌های مناسب مانند گلدان‌های ظریف و یا موارد دیگر آن فضا را تزیین کنید. هر چقدر غرفه شما ماهیت برندتان را بیشتر نشان دهد، به همان اندازه افراد بیشتری جذب کار غرفه شما می‌شوند.

توجه به رنگ سازمانی

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین کارهایی که بسیاری از افراد در غرفه سازی نمایشگاه آن را نادیده می‌گیرند عدم توجه به رنگ سازمانی است. بهتر است نگاه عمیق‌تری به این موضوع داشته باشیم. تصور کنید رنگ سازمانی شما سبز است و شما در طراحی غرفه تماماً از رنگ سبز استفاده می‌کنید. چه اتفاقی رخ می‌دهد؟! استفاده زیاد از رنگ سبز باعث می‌شود فضای داخلی غرفه شما خسته‌کننده به نظر برسد.
بهتر است در اینجا وقت کافی را به این کار اختصاص دهید و از ترکیب رنگ سبز با رنگ‌های مکمل مانند رنگ بنفش استفاده کنید. ترکیب رنگ سازمانی با رنگ‌های مکمل می‌تواند فضای داخلی غرفه را به یک فضای خاص و منحصربه‌فرد تبدیل کند و نقش بسیار مؤثری در جذب افراد دارد. در نتیجه، رویکرد ویژه به اجزای رنگ سازمانی در فضای داخلی غرفه از جمله اموری است که باید در غرفه سازی نمایشگاه مد نظر گرفته شود.

استفاده از شیپ‌های جذاب

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود غرفه سازی نمایشگاه بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد استفاده از شیپ‌های منحصربه‌فرد در فضای داخلی غرفه است. همان‌طور که می‌دانید هر یک از شیپ‌ها (مستطیل، مربع، بیضی، استوانه و موارد دیگر) معنای خاصی را به افراد انتقال می‌دهند.غرفه سازی نمایشگاه
شما می‌توانید با استفاده از شیپ‌های عمق‌دار به جذابیت غرفه خود بیافزاید. از طرف دیگر، استفاده از این شیپ‎ها باعث می‌شود به طور ضمنی به بازدیدکنندگان بگویید خلاقیت از مهم‌ترین مواردی است که در کار شما جاری است و این خلاقیت از دکوراسیون و طراحی غرفه شما مشخص است!

فضای نمایش کالاها

چرا در نمایشگاه حضور دارید؟! زیرا می‌خواهید کالاها و یا خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه دهید. حتی ممکن است محصول جدیدی را طراحی کرده باشید و یا خدمات خود را گسترش داده باشید. فضای نمایشگاه یکی از ایده‌آل‌ترین فضاها برای ارائه کالاها و خدمات است؛ اما باید در زمان غرفه سازی نمایشگاه فضای مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید. از جمله مواردی که تمامی افراد باید به آن توجه داشته باشند عدم شلوغ کردن فضای غرفه با کالاها است. شما باید کالاها را در اندازه‌های مشخص و استندهایی که به خوبی طراحی شده‌اند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید.
اگر کالای جدیدی دارید بهتر است فضای مجزایی را برای آن در نظر بگیرید. به طور مثال، تصور کنید شما در زمینه ساخت چراغ و لامپ فعالیت دارید و با استفاده از تکنولوژی‌های جدید چراغ خاصی را طراحی کرده‌اید. بهتر است بخشی را به این کار اختصاص دهید و تنها آن کالا را نمایش دهید. با برجسته‌سازی محصول جدید می‌توانید توجه کسانی را که در نمایشگاه حضور دارند به سمت آن محصول بکشانید. این مسئله می‌تواند به رشد برند شما کمک کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود در غرفه سازی نمایشگاه تمامی این امور مد نظر گرفته شوند.

نورپردازی

نورپردازی یکی از مهم‌ترین مواردی است که نه تنها در غرفه سازی نمایشگاه بلکه در تمامی دکوراسیون‌ها و طراحی‌ها مهم است. بسیاری از کارشناسان می‌گویند به یمن ورود جریان الکتریسیته در زندگی انسان‌ها توانسته‌ایم قدرت حضور خود را در محیط تثبیت کنیم. طراحی نور مناسب و هوشمندانه می‌تواند اثربخشی برند شما را افزایش دهد و یک فضای کاملاً تخصصی به وجود بیاورد. همان‌طور که می‌دانید نورپردازی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. به همین دلیل، توصیه می‌شود در زمان غرفه سازی نمایشگاه با یک فرد متخصص مشورت نمایید و بهترین نورپردازی را در فضای داخلی عرفه پیاده‌سازی کنید.

ایجاد فضای مذاکره هنگام غرفه سازی نمایشگاه

یکی از مهم‌ترین اهدافی که در زمان حضور در نمایشگاه دنبال می‌شود مذاکره با شرکای کاری است. اگر این کار به درستی پیش رود می‌تواند موفقیت‌های بسیار زیادی را برای برندها در پی داشته باشد. برای اینکه بتوانید مذاکرات تأثیرگذاری با شرکای کاری خود داشته باشید باید در زمان غرفه سازی نمایشگاه فضایی دل‌نشین و زیبا را به وجود بیاورید. استفاده از مبلمان مناسب بسیار مهم است و حتی می‌توان گفت نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات دارد.

غرفه سازی نمایشگاه
بهتر است به رنگ مبلمانی که در فضای مذاکرات به کار می‌رود توجه داشته باشید. در مرحله اول این رنگ باید با رنگ غالب در غرفه همخوانی داشته باشد. مسئله بعدی این است که شما باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که حس آرامش را در فضا به وجود بیاورد و نگاهی مثبت را خلق کند. شاید این نکات برای برخی از افراد در زمان غرفه سازی نمایشگاه کم‌ارزش در نظر گرفته شود، اما باید بدانید با این روش می‌توانید به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید. بهتر است کمی به این موضوع فکر کنید چرا برندهای بزرگ دنیا مانند نایک، آدیداس، اپل و غیره به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند! دلیل اصلی آن توجه به نکاتی است که دیگران بی‌ارزش می‌دانند!

تجهیزات مورد نیاز

زمانی که غرفه سازی نمایشگاه آغاز می‌شود شما باید با توجه به لیستی که از قبل آماده کرده‌اید به این موضوع توجه کنید در مدتی که در نمایشگاه حضور دارید به چه تجهیزاتی نیازمند هستید! باید پیش‌بینی‌های مناسبی را برای این کار داشته باشید و انباری را درون غرفه طراحی کنید و تمامی تجهیزات را درون آن قرار دهید. اگر فضای غرفه شما محدود است و نمی‌توانید انباری درون غرفه داشته باشید بهتر است فضای دیگری را در نظر داشته باشید. به طور مثال، می‌توانید یکی از وسایل نقلیه‌ای را که با به نمایشگاه می‌آیید در نظر داشته باشید و تجهیزات موردنیاز را درون آن قرار دهید و در زمان نیاز آن تجهیزات را به فضای غرفه انتقال دهید.

طراحی بنر و جانمایی آن

شاید بتوان گفت طراحی بنر و جانمایی آن درون غرفه از جمله مواردی است که تمامی برندها در زمان غرفه سازی نمایشگاه باید به آن توجه کنند. طراحی بنر باید طبق اصول خاصی صورت گیرد. در بنر باید بیشتر از محتوای متنی از محتوای تصویری استفاده شود و رنگ‌های مناسب در طراحی پیاده‌سازی شوند. پس از آن باید به محلی که قرار است بنر قرار گیرد توجه کنید. بنر باید به گونه‌ای در غرفه جانمایی شود که حتی افرادی که داخل غرفه نمی‌شوند آن را مشاهده کنند. ممکن است این مسئله در نگاه اول بی‌اهمیت باشد؛ اما باید بدانید این کار کمک زیادی به رشد برند شما می‌کند و با توجه به این اصول به زودی می‌توانید به یکی از برندهای تأثیرگذار در حیطه کاری خود تبدیل شوید.

فیلم و تیزر

همه افراد می‌دانند فیلم و تیزر نیروی اغواکننده‌ای دارند و کاربران را برای مدتی سحر می‌کنند. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند دلیل موفقیت سینما همین قدرتی است که در دل تصویر، رنگ، صدا و حرکت آن نهفته است. به همین دلیل، تمامی کسانی که برای غرفه سازی نمایشگاه اقدام می‌کنند هرگز نباید قدرت فیلم و تیزر را نادیده بگیرند. برندها باید تیزر کوتاهی از فعالیت‌های خود تهیه کنند و سپس آن را توسط ال‌سی‌دی‌هایی که درون غرفه گذاشته می‌شود پخش نمایند.

فیلم و تیزر در غرفه سازی نمایشگاه

با این کار می‌توانند ارتباط مناسبی را با بازدیدکنندگان برقرار کنند. به ویژه اگر برندها محصول جدیدی دارند و یا می‌خواهند خدمات جدیدی را ارائه دهند باید تیزرهای مناسبی را تهیه کنند و آن‌ها را در مدت حضور در نمایشگاه پخش کنند. این مسئله باعث می‌شود برندها به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند.

پذیرایی در غرفه

پذیرایی در غرفه از جمله اموری است که پرستیژ کاری شما را بالا می‌برد؛ اما بهتر است بدانید که پذیرایی باید به شیوه خاصی صورت پذیرد تا بتواند اثرگذار باشد. در زمان غرفه سازی نمایشگاه می‌توانید میز کوچکی را طراحی کنید و وسایل پذیرایی را بر روی آن قرار دهید. این وسایل باید به شیوه خاصی بر روی میز چیده شوند و از لحاظ بصری زیبا و جذاب به نظر برسند. قهوه و شکلات از بهترین و سال پذیرایی هستند؛ زیرا انرژی را بالا می‌برند و حس خوشی را در محیط به وجود می‌آورند. از طرف دیگر، بوی قهوه در محیط می‌تواند بر مود افراد اثر بگذارد و این مسئله می‌تواند فضای مثبتی را درون غرفه به وجود بیاورد.

ایجاد فضایی دوستانه

بهتر است بدانید تمامی مواردی که تا به اینجا برای غرفه سازی نمایشگاه معرفی کردیم به شما کمک می‌کنند حضور موفقی در محیط نمایشگاه داشته باشید؛ اما مهم‌ترین مسئله‌ای که در کنار تمامی این موارد باید به آن توجه داشته باشید ایجاد فضایی دوستانه در غرفه است. تمامی کسانی که در غرفه حضور دارند باید در عین حال که رسمی هستند لبخند داشته باشند و با بازدیدکنندگان با احترام برخورد کنند. بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید شما نماینده برند خود هستید و هر چقدر فضای دوستانه‌تری و با احترام‌تری را به وجود بیاورید به همان اندازه برند خود را به موفقیت نزدیک می‌کنید. به همین دلیل، هرگز نباید قدرت تعاملات را نادیده بگیرید.

حضور در نمایشگاه و رشد برند

حضور در نمایشگاه یکی از مهم‌ترین اصولی است که به رشد برند کمک می‌کند. شما با حضور در نمایشگاه می‌توانید جایگاه خود را در میان رقبای خود تثبیت می‌کنید و می‌توانید دستاوردهای زیادی داشته باشید. در نمایشگاه با شرکای کاری زیادی آشنا می‌شوید و افراد زیادی برند شما را می‌شناسند. این مسئله به حدی مهم و تأثیرگذار است که امروزه تمامی برندهای معتبر هرگز فرصت حضور در نمایشگاه‌ را از دست نمی‌دهند و به این اصل توجه ویژه‌ای دارند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم شما را با مراحل و نکات غرفه سازی نمایشگاه آشنا کنیم. همان‌طور که متوجه شده‌اید برای غرفه سازی در نمایشگاه باید به طراحی غرفه، وجود بنر و تیزر، طراحی اتاق مذاکره، استفاده از رنگ سازمانی، بازنمایی ماهیت برند، استفاده از شیپ‌های جذاب و منحصر‌به‌فرد توجه داشته باشید. به همین دلیل، توصیه می‌شود ابتدا لیست کاملی از کارهایی که باید در غرفه انجام شوند تهیه کنید و سپس با دقت آن لیست را در محیط داخلی غرفه پیاده‌سازی کنید و به موفقیت‌های منحصربه‌فردی دست پیدا کنید.

برچسب ها: ایفناطراحی غرفهغرفهغرفه سازی نمایشگاه

بیشتر بخوانید

برند نام‌آشنای دلپذیر ۷۵ ساله شد

برند نام‌آشنای دلپذیر ۷۵ ساله شد

28 اردیبهشت 1404
از تگزاس تا تهران؛ خارجی‌ها آمدند ببینند نفت ما چه طعمی دارد!

از تگزاس تا تهران؛ خارجی‌ها آمدند ببینند نفت ما چه طعمی دارد!

27 اردیبهشت 1404
بارگذاری بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبر ها

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

با مزید دست پخت عالی میشه

ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

همش گوشته ، بفرمایید بوفالو

بیژن طعم زندگی است

ایران آگروفود در نمایشگاه تهران

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

9 تیر 1402
وسعت نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ چیست و برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

26 آذر 1401
الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

6 خرداد 1402
نمایشگاه ساعت

تولید ساعت مچی در ایران، آرزویی که فعلاً امکان ندارد

16 دی 1401
نمایشگاه طلا

بیست میلیون تومان چقدر طلا میشه خرید؟

17 بهمن 1402
تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

6 خرداد 1402
افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

16 مرداد 1402
شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

30 اردیبهشت 1404
با مزید دست پخت عالی میشه

با مزید دست پخت عالی میشه

30 اردیبهشت 1404
ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

30 اردیبهشت 1404
همش گوشته ، بفرمایید بوفالو

همش گوشته ، بفرمایید بوفالو

29 اردیبهشت 1404
بیژن طعم زندگی است

بیژن طعم زندگی است

29 اردیبهشت 1404
ایران آگروفود در نمایشگاه تهران

ایران آگروفود در نمایشگاه تهران

29 اردیبهشت 1404
رقابت داغ برندهای غذایی در تهران! چه خبره توی آگروفود ۲۰۲۵

رقابت داغ برندهای غذایی در تهران! چه خبره توی آگروفود ۲۰۲۵

29 اردیبهشت 1404
Instagram Whatsapp Youtube
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا

اخبار روز

عناوین کل اخبار

اخبار ویدئویی

پادکست ها

گالری تصاویر

ویدئو گالری

اخبار مهم

نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه فرش

نمایشگاه مواد غذایی

نمایشگاه استانی

نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های قم

نمایشگاه های همدان

نمایشگاه های یزد

نمایشگاه های مشهد

نمایشگاه های اصفهان

پربازدید ها

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب مصلی

نمایشگاه هوا و فضا

نمایشگاه خودرو

نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه صنعت

خبرگزاری نمایشگاهی ایران

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایفنا | خبرگزاری نمایشگاهی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. 

طرح: کنتراست

افزودن لیست پخش جدید