تقویم نمایشگاهی ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری

نکات اولیه و اصول شرکت در نمایشگاه

در این مقاله سعی کردیم به صورت کلی درباره اصول شرکت در نمایشگاه، مزایا و معایت آن توضیحاتی ارائه دهیم تا در نهایت تصمیم بگیرید که آیا نیاز است در نمایشگاه حضور پیدا کنید یا خیر.

Aida Ramezani توسط Aida Ramezani
26 آذر 1401
در بلاگ دانستنی ها, ویژه
0 0
اصول شرکت در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای کارآفرینان، مشتریان و فریلنسرهایی باشد که به دنبال رشد و ترقی در حوزه کاری خود هستند؛ اما باید بدانید زمانی حضور در نمایشگاه می‌تواند به موفقیت کاری این افراد کمک کند که اصول شرکت در نمایشگاه رعایت شوند. امروزه، دنیا به سمت دیجیتال شدن در حال حرکت است و همین امر باعث شده است دیگر فرصتی برای آزمون و خطا باقی نماند. تقریبا تمامی افراد می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند و در مسیر کاری خود رشد پیدا کنند. به همین دلیل، توجه به تمامی اصول و قوانین می‌تواند موفقیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

حضور در نمایشگاه، رسیدن به قله‌های موفقیت

آیا تمایل دارید در حوزه کاری خود به موفقیت برسید؟!  می‌خواهید مشتریان هدف خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید؟! آیا فریلنسر هستید و به دنبال مشتریان قوی هستید؟ اگر پاسخ شما به هریک از این سوالات مثبت است باید بدانید یکی از راه‌های رسیدن به هدف حضور در نمایشگاه‌هاست.حضور در نمایشگاه، رسیدن به قله‌های موفقیت

 

در این فضاها فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط با تمامی افراد مهم در حوزه کاری‌تان به وجود می‌آید و این فرصت می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما کمک کند. کسانی که به طور منظم در نمایشگاه‌ها حضور دارند می‌توانند درآمد خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند. چیزی که در این میان مهم است توجه به اصول شرکت در نمایشگاه است.

نحوه انتخاب نمایشگاه

بهتر است همین الان در اینترنت جستجو کنید تا متوجه شوید در طول یکسال چه تعداد نمایشگاه در تهران و چه تعداد نمایشگاه استانی برگزار می‌شود؛ اما یکی از اصول شرکت در نمایشگاه یافتن ایونت‌هایی است که می‌تواند به رشد شما کمک کند. برای اینکه بتوانید این مورد را به خوبی شناسایی کنید، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اهداف کاری خود را مشخص کنید (بهتر است زمان بگذارید و این اهداف را بر روی کاغذ پیاده‌سازی نمایید)
  • کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه کاری خود را مشخص کنید.

یک مثال ساده در مورد انتخاب نمایشگاه

به طور مثال تصور کنید شما در زمینه فروش چمن مصنوعی در فضاهای تزیینی مشغول به کار هستید و می‌خواهید با حضور در نمایشگاه تعداد مشتریان خود را افزایش دهید (تعیین هدف). کدام کسب‌وکارها می‌توانند از محصول شما استفاده کنند. چمن مصنوعی در کوراسیون و دیزاین فضا کاربرد دارد (نمایشگاه‌های معماری یکی از نمایشگاه‌های مرتبط هستند). همچنین، با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی کف را پوشش می‌دهد و نرم و لطیف است می‌تواند به عنوان کف‌پوش مورد استفاده قرار گیرد (نمایشگاه‌های فرش و کفپوش از نمایشگاه‌های مرتبط هستند). اکنون با این مثال ساده توانسته‌اید به اصول شرکت در نمایشگاه پی‌ببرید و برنامه‌های خود را به طور منظم مشخص نمایید.

تعیین هزینه

یکی دیگر از اصول شرکت در نمایشگاه تعیین هزینه و بودجه برای حضور در آن فضاست. بهتر است به این سوال پاسخ دهید آیا شما می‌خواهید در یک نمایشگاه غرفه داشته باشید و یا هدف شما حضور در آنجا برای شناسایی مشتریان هدف است. اگر می‌خواهید غرفه داشته باشید باید حداقل از 6 ماه قبل برای حضور در آن نمایشگاه اقدام کنید. هزینه‌های حضور در نمایشگاه سالانه مشخص می‌شوند و با توجه به این موضوع که می‌خواهید در سالن اصلی و یا فرعی باشید، قیمت‌ها متغییر خواهند بود. یکی دیگر از مواردی که برقیمت اثر می‌گذارد متراژ غرفه است. برای حضور در این فضا بر اساس قوانین نمایشگاه حداقل متراژ مشخص می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس آن برنامه‌ریزی داشته باشید.

هزینه‌های جانبی

بهتر است در ادامه بحث مرتبط با اصول شرکت در نمایشگاه به موضوع مهمی بپردازیم که بسیاری از افراد به آن توجه ندارند و همین امر ممکن است در آینده برای آنها چالش‌برانگیز باشد. هزینه‌ای که شما برای اجازه غرفه پرداخت می‌کنید، تنها بخشی از هزینه‌هایی است که باید برای حضور در نمایشگاه بپردازید.

هزینه‌های جانبی نمایشگاه

هزینه‌های جانبی دیگری مانند آماده‌سازی غرفه، لباس‌های رسمی، پذیرایی و موارد دیگر به عنوان هزینه‌های جانبی در نظر گرفته می‌شوند که بهتر است کسب‌وکارها به این موضوع توجه داشته باشند. این مسئله از جمله اصول شرکت در نمایشگاه است که می‌تواند بر بودجه‌بندی شما اثر بگذارد.

وظایف کارکنان

یکی از مواردی که در اصول شرکت در نمایشگاه قرار می‌گیرد و نقش موثری در موفقیت کسب‌وکارها دارد مشخص کردن وظایف کارکنان است. شاید بسیاری از افراد تصور کنند این مسئله بسیار راحت است و نیاز نیست وقت زیادی را به آن اختصاص دهند؛ اما باید بدانید این قسمت یکی از مهمترین قسمت‌هایی است که تمامی کسانی که در نمایشگاه حضور دارند باید وقت کافی را به آن اختصاص دهند.

آموزش کارکنان برای ارتباط با افراد برجسته در حوزه کاری

در نمایشگاه‌ها شما معمولا با تعدادی از افراد برجسته در حوزه کاری خود ملاقات خواهید داشت. اگر اصول شرکت در نمایشگاه را به خوبی آموخته باشید و تجربه کافی در این زمینه داشته باشید می‌دانید نحوه ارتباط با این افراد می‌تواند به رشد شما کمک کند. برای اینکار باید از قبل تیم خود را آموزش دهید که چگونه با این افراد تعامل داشته باشند و در مورد چه موضوعاتی صحبت کنند. این مسئله به رشد شما و شناخته‌شدن برندتان کمک خواهد کرد.

ارتباط با مشتریان

یکی دیگر از مواردی که باید در اصول شرکت در نمایشگاه به آن توجه داشته باشید، نحوه ارتباط با مشتریان است. به طور مثال، اگر شما در نمایشگاه داروهای گیاهی حضور داشته باشید، تعدادی از مشتریان برای خرید داروهای گیاهی به شما مراجعه می‌کنند. مدیریت کردن این مشتری‌ها بسیار مهم است و باعث می‌شود رشد کنید و در کار خود بدرخشید. هرگز نباید پتانسیلی را که در نمایشگاه وجود دارد از دست بدهید.

شناسایی محصولات و یا خدمات برتر

در بالا و در اصول شرکت در نمایشگاه به این موضوع اشاره کردیم تعیین هدف یکی از مهمترین مواردی است که تمامی افراد باید مدنظر قرار دهند؛ اما اکنون بهتر است کمی بیشتر به این موضوع دقت کنیم. هدف شما برای حضور در نمایشگاه به طور دقیق چیست؟ کدام محصول را می‌خواهید به مشتریان خود معرفی کنید؟! بهتر است بدانید یکی از اصول شرکت در نمایشگاه معرفی محصولات ویژه است. به طور مثال، ممکن است شما در حوزه صنایع پزشکی فعال هستید و توانسته‌اید محصول جدیدی را تولید کنید.

شناسایی محصولات و یا خدمات برتر در نمایشگاه

نمایشگاه بهترین فرصت برای اینکار است. البته باید بدانید منظور ما این نیست که شما نباید بر روی محصولات قدیمی تمرکز داشته باشید، بلکه هدف ما این است که شما باید معرفی محصولات را در صدر توجه قرار دهید. این مسئله باعث می‌شود پله‌های موفقیت را زودتر طی کنید. به طور مثال، اگر به صورت عادی 6 ماه تا یک سال طول بکشد تا شما محصول جدید خود را به بازار معرفی کنید، با شرکت در نمایشگاه می‌توانید این زمان را به دو تا سه ماه کاهش دهید. توجه به اصول شرکت در نمایشگاه بسیار مهم است و باعث موفقیت شما خواهد شد.

طراحی بنر

بهتر است بدانید امروزه تمامی افراد به این موضوع اشاره می‌کنند یکی از مهمترین مواردی که تعامل افراد را با کسب‌وکار شما افزایش می‌دهد طراحی جلوه‌های بصری است. به همین دلیل، تمامی کسب‌وکارهایی که در نمایشگاه غرفه دارند باید بر روی طراحی بنر خود تمرکز داشته باشند. این مسئله از جمله اصول شرکت در نمایشگاه است که نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب‌وکار دارد. توصیه می‌شود در طراحی بنر به المان‌هایی که ماهیت کسب‌‌وکارتان را نشان می‌دهند توجه داشته باشید. طوری که افراد با دیدن بنر جذب کسب‌وکار شما شوند و به سمت شما بیایند.

شناخت مشتریان، B2B و یا B2C؟

در ادامه بحث توجه به اصول شرکت در نمایشگاه و تعیین هدف باید به مسئله بسیار مهم دیگری توجه داشته باشیم. با حضور در نمایشگاه می‌خواهید مشتریان B2B را جذب کنید و یا مشتریان B2C؟! بهتر است بدانید تعیین این امر به شما کمک می‌کند با چشم باز در نمایشگاه حضور داشته باشید. بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال مشتریان B2B هستند. شاید بهتر باشد برای اینکار به غرفه‌های برندهای بزرگ و یا افراد فعال در این حوزه مراجعه کنید و در صورتی که خودتان در نمایشگاه غرفه دارید آنها را به صرف یک قهوه به غرفه‌تان دعوت کنید.

همچنین، می‌توانید یکی از کارمندان خود را مامور کنید تا کاتالوگ و یا هر چیزی را که به شما کمک می‌کند مشتریان هدف خود را پیدا کنید به غرفه‌ها ارائه دهد؛ اما اگر هدف شما پیدا کردن مشتریان B2C می‌توانید بر استراتژی‌های دیگر تمرکز داشته باشید. در این شرایط، بهتر است خودتان از مشتریان بخواهید به غرفه شما سر بزنند و یا هدایای تبلیغاتی برای آنها در نظر بگیرید. در هر دو صورت می‌توانید به آنچه می‌خواهید برسید و این مسئله برای شما ارزشمند خواهد بود.

آماده‌سازی هدایا رایگان

در هر نمایشگاه کسب‌وکارها می‌توانند آیتم‌هایی را به عنوان هدایای رایگان و تبلیغاتی در نظر گیرند. یکی از اصول شرکت در نمایشگاه این است که شما می‌خواهید این هدایا را به دست چه کسانی برسانید. آیا می‌خواهید مشتریان معمولی شما این هدایا را داشته باشند و یا می‌خواهید تنها مشتریان ویژه این هدایا را دریافت کنند. به همین دلیل، باید این موارد را به طور دقیق مشخص نمایید و سپس تیم فروش خود را آموزش دهید.

چگونه در نمایشگاه شرکت کنیم

بهتر است بدانید مغز انسان به خرید صفر واکنش خوبی نشان می‌دهد و آن را برای همیشه در ذهن نگه می‌دارد. با توجه به این موضوع که انسان‌ها یاد گرفته‌اند همیشه برای خرید کالا و یا خدمات مبلغی را پرداخت کنند، زمانی که خرید صفر است (یعنی هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود) مغز به طور ناخودآگاه هورمون شادی ترشح می‌کند و این امر نقش بسیار مهمی در موفقیت برند دارد.

تبلیغات

یکی از اصول شرکت در نمایشگاه انجام تبلیغات مناسب برای اطلاع‌رسانی است. بسیاری از کسب‌وکارها این امر را نادیده می‌گیرند و همین امر سبب می‌شود در زمان حضور در نمایشگاه به موفقیت‌های لازم نرسند. ممکن است اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی سبب شود افراد زیادی در نمایشگاه حضور پیدا کنند که مشتریان آینده شما هستند. این مسئله می‌تواند به تامین منابع مالی کسب‌وکار کمک کند. از طرف دیگر، حضور در نمایشگاه یکی از اقدامات بسیار مهم است که می‌تواند بر مسئله برندینگ اثر بگذارد. در واقع، حضور در اینگونه فضاها باعث می‌شود کاربران و مشتریان به شما اعتماد داشته باشند و این مسئله بسیار ارزشمند است.

تبلیغات در فضای مجازی

اگر کسب‌وکار شما دارای شبکه‌های اجتماعی مانند لینکداین، توییتر و اینستاگرام است هرگز نباید قدرت این شبکه‌ها را نادیده بگیرید. در اصول شرکت در نمایشگاه همواره به این موضوع اشاره می‌شود برای اینکه بتوانید مشتریان هدف خود را پیدا کنید و برند خود را تقویت نمایید باید از قابلیت این فضاها استفاده کنید. برای اینکار بهتر است یک بنر جذاب طراحی کنید و یا در صورتی که بودجه مالی شما اجازه می‌دهد تیزر تبلیغاتی داشته باشید. تیزر تبلیغاتی می‌تواند حس خوبی را در کاربرانتان به‌وجود بیاورد و برند شما را در میان رقبایتان برجسته سازد.

استفاده از ایمیل

یکی دیگر از مواردی که در روند تبلیغات باید به آن توجه کنید استفاده از ایمیل است. شما باید از ایمیل‌هایی که از مشتریان خود دارید بهترین استفاده را ببرید. می‌توانید ایمیل مناسبی را طراحی کنید و برای مشتریان خود ارسال نمایید و به آنها بگویید که قرار است در نمایشگاه x در غرفه y حضور داشته باشید. بسیاری از مشتریانی که تمایل دارند از نزدیک با کسب‌وکار شما آشنا شوند به این نمایشگاه خواهند آمد و این مسئله می‌تواند به تعامل هر چه بیشتر مشتریان با کسب‌وکار شما کمک کند. در نتیجه، شما نباید این مزیت را از دست دهید و در روند اصول شرکت در نمایشگاه ان را مد نظر قرار دهید.

آماده‌سازی سایت برای اطلاع‌رسانی

اگر کسب‌وکار شما دارای سایت است باید از سایت خود به بهترین شکل استفاده نمایید. برای اینکار باید بنر حضور خود در نمایشگاه را تقریبا از یک هفته قبل در سایت بارگذاری کنید.

این مسئله باعث می‌شود حتی کاربرانی که با کسب‌وکار شما آشنایی ندارند و تنها از طریق جستجو ارگانیک وارد سایت شما شده‌اند از این مسئله مطلع شوند و این مسئله می‌تواند به برندینگ شما کمک کند. به طور کلی، توصیه می‌شود هیچ درگاهی را برای اطلاع‌رسانی در مورد حضور خود در نمایشگاه نادیده نگیرید.

ارزیابی موفقیت در نمایشگاه

یکی از مواردی که شما باید به عنوان اصول شرکت در نمایشگاه مد نظر داشته باشید ارزیابی موفقیت در نمایشگاه است. این کار را باید دقیقا پس از اتمام نمایشگاه انجام دهید. برای اینکا به این موضوع توجه کنید چقدر توانسته‌اید به اهداف خود دست پیدا کنید. لیست کاملی از مشتریانی را که در این نمایشگاه بدست آورده‌اید یادداشت کنید و خود را برای مرحله بعدی آماده سازید.

حفظ ارتباط با مشتریان پس از نمایشگاه

در اینجا باید به لیست مشتریان خود که در مرحله بالا بدست آورده‌اید توجه کنید. این مشتریان ارزشمند هستند، اما شما باید آنها را در کسب‌وکار خود حفظ کنید. برای اینکار بهتر است ارتباط تلفنی با آنها داشته باشید و یا آنها را به شرکت خود دعوت کنید. همچنین، می‌توانید برخی از روزهای مشخص سال را به آنها تبریک بگویید تا نام برندتان در ذهن‌شان باقی بماند. گاهی می‌توانید نمونه‌های تولید خود را برای آنها ارسال نمایید. تمامی این موارد از اصول شرکت در نمایشگاه هستند که به موفقیت کاری شما کمک می‌کنند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اصول شرکت در نمایشگاه در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید برای اینکار باید از همان ابتدا به اهداف خود توجه داشته باشید و اهداف‌تان را به طور دقیق و اصولی طراحی کنید. از طرف دیگر، باید تیم خود را به گونه‌ای آموزش دهید تا بتوانند به موفقیت برند شما کمک کنند. همچنین، باید از قبل بودجه خود را تعیین کنید و تمامی هزینه‌های جانبی را نیز مد نظر قرار دهید.

 

 

برچسب ها: اصول شرکت در نمایشگاهانتخاب نمایشگاهایفناموفقیت در نمایشگاههزینه نمایشگاه
پست قبلی

مدیرعامل شرکت پلیمر اسپادانا: محصولات ما صد در صد ایرانی است

پست‌ بعدی

آشنایی با شرکت های لوازم خانگی برای خریدن جهیزیه در شیراز

Aida Ramezani

Aida Ramezani

بیشتر بخوانید

برند نام‌آشنای دلپذیر ۷۵ ساله شد

برند نام‌آشنای دلپذیر ۷۵ ساله شد

28 اردیبهشت 1404
از تگزاس تا تهران؛ خارجی‌ها آمدند ببینند نفت ما چه طعمی دارد!

از تگزاس تا تهران؛ خارجی‌ها آمدند ببینند نفت ما چه طعمی دارد!

27 اردیبهشت 1404
بارگذاری بیشتر
پست‌ بعدی
نمایشگاه جهیزیه

آشنایی با شرکت های لوازم خانگی برای خریدن جهیزیه در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبر ها

بنیانگذار صنایع بهروز؛حضور پیشکسوتان درنمایشگاه آگروفودکمرنگ است

افتتاح نمایشگاه سنگ در شهر آفتاب

طعم خوش پدیدار شد

اینجا با همه برند ها آشنا شوید

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

با مزید دست پخت عالی میشه

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

9 تیر 1402
وسعت نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ چیست و برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

26 آذر 1401
الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

6 خرداد 1402
نمایشگاه ساعت

تولید ساعت مچی در ایران، آرزویی که فعلاً امکان ندارد

16 دی 1401
نمایشگاه طلا

بیست میلیون تومان چقدر طلا میشه خرید؟

17 بهمن 1402
تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

6 خرداد 1402
افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

16 مرداد 1402
شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

بنیانگذار صنایع بهروز؛حضور پیشکسوتان درنمایشگاه آگروفودکمرنگ است

بنیانگذار صنایع بهروز؛حضور پیشکسوتان درنمایشگاه آگروفودکمرنگ است

31 اردیبهشت 1404
افتتاح نمایشگاه سنگ در شهر آفتاب

افتتاح نمایشگاه سنگ در شهر آفتاب

31 اردیبهشت 1404
طعم خوش پدیدار شد

طعم خوش پدیدار شد

31 اردیبهشت 1404
اینجا با همه برند ها آشنا شوید

اینجا با همه برند ها آشنا شوید

31 اردیبهشت 1404
دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

دزد نمایشگاه اگروفود لو رفت!

30 اردیبهشت 1404
با مزید دست پخت عالی میشه

با مزید دست پخت عالی میشه

30 اردیبهشت 1404
ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

ومدیم نمایشگاه خوراکی، بچه ها بشینیم؟!

30 اردیبهشت 1404
Instagram Whatsapp Youtube
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا

اخبار روز

عناوین کل اخبار

اخبار ویدئویی

پادکست ها

گالری تصاویر

ویدئو گالری

اخبار مهم

نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه فرش

نمایشگاه مواد غذایی

نمایشگاه استانی

نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های قم

نمایشگاه های همدان

نمایشگاه های یزد

نمایشگاه های مشهد

نمایشگاه های اصفهان

پربازدید ها

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب مصلی

نمایشگاه هوا و فضا

نمایشگاه خودرو

نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه صنعت

خبرگزاری نمایشگاهی ایران

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایفنا | خبرگزاری نمایشگاهی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. 

طرح: کنتراست

افزودن لیست پخش جدید