تقویم نمایشگاهی ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری

نمایشگاه الکامپ چیست و برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

در این مقاله سعی کردیم به صورت کلی درباره نمایشگاه الکامپ اطلاعاتی به شما ارائه دهیم تا متوجه شوید این نمایشگاه چه مزیت‌هایی دارد و برای چه کسب‌و‌کار‌هایی می‌تواند مناسب واقع شود.

Aida Ramezani توسط Aida Ramezani
26 آذر 1401
در بلاگ دانستنی ها, نمایشگاه الکامپ, نمایشگاه بین المللی تهران, ویژه
0 0
وسعت نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ یکی از نمایشگاه‌های تخصصی است که هر ساله با رویکرد و شعار خاصی برگزار می‌شود. به طور کلی، برپایی این نمایشگاه‌ها به تخصصی شدن بسیاری از دانش‌ها کمک می‌کند و فرصتی را برای رشد کسب‌وکارهای نوپا ایجاد می‌نمایند. الکامپ راه طولانی را پشت سر گذشته است تا به جایگاه امروزی رسیده است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند اگر استارت‌آپ‌های مرتبط در این نمایشگاه حضور داشته باشند، می‌توانند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. شناخت نمایشگاه الکامپ باعث می‌شود کسب‌وکارهای مرتبط از حضور در این فضا لذت ببرند و جایگاه خود را در بازار پررقابت امروزی تثبیت نمایند.

نمایشگاهی به وسعت تکنولوژی

تکنولوژی واژه‌ای است که مرزها را در هم می‌شکند و انسان را در فراسوی زمان و مکان قرار می‌دهد. درو اقع، قرن بیست‌ویکم را می‌توان قرن ظهور تکنولوژی‌های نوین و تجربه زندگی به شیوه‎ای خاص و دوست‌داشتنی دانست. اگر به اطراف خود نگاهی داشته باشید متوجه می‌شوید هر آنچه را در زندگی روزمره خود دارید، مدیون تکنولوژی‌هایی هستید که به دنیا عرضه شده‌اند.

وسعت نمایشگاه الکامپ

آیا شما دوست دارید قبل از آنکه تکنولوژی‌های جدید به بازار عرضه شوند و در دسترس عموم قرار گیرند با آنها آشنا شوید؟! نمایشگاه الکامپ جایی است که شما را به این هدف می‌رساند.

شروع کار از یک چادر بادی

شاید برای شما جالب باشد بدانید نمایشگاهی که امروزه به یکی از نمایشگاه‌های بسیار مهم در کشور تبدیل شده است، اولین بار کار خود را از یک چادر بادی شروع کرد. همین امر زمینه ساز رشد این نمایشگاه گردید و توانست آن را به یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های کشور تبدیل کند. در سال 1369،  فعالیت این نمایشگاه با گردهمایی فعالان حوزه کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات برگزار شد. در آن سال، جمع زیادی از نخبگان و شرکت‌های مرتبط وارد نمایشگاه شدند و به تبادل اطلاعات پرداختند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند سال 1369 نقطه شروع باقدرتی است که توانست صنایع الکترونیک و فنی کشور را در معرض رشد قرار دهد.

جدایی رشته‌های برق و ارتباطات

پس از مدتی، تعاملاتی که در نمایشگاه الکامپ میان رشته‌های مختلف انجام شد بسیاری از آنها به این نتیجه رسیدند خودشان باید به صورت مستقل عمل کنند. در روند برگزاری این نمایشگاه، صنایع مخابرات، برق و ارتباطات از آن جدا شدند و خودشان به صورت مستقل شروع به کار کردند. در واقع، قدرت نهفته این نمایشگاه در این جهت بود که به رشته‌های مختلف نشان داد آنها می‌توانند مستقل باشند و به دستاوردهای زیادی دست پیدا کنند.

مخابرات و تلکام

زمانی که رشته‌های مختلف در نمایشگاه الکامپ با یکدیگر به تعامل پرداختند، یکی از رشته‌های که متوجه شد می‌تواند به تنهایی رشد زیادی داشته باشد صنایع مخابرات بود. صنایع مخابرات کار خود را مستقلا از حوزه‌های دیگر آغاز کردند و امروزه نمایشگاه‌های صنایع مخابراتی با نام تلکام برگزار می‌شود. نمایشگاه تلکام یکی از شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه‌های کشور است که باعث تحولات زیادی در صنایع مخابراتی شده است. همچنین، این نمایشگاه امکان ارتباط با بسیاری از کشورهای اروپایی و خارجی را به وجود آورده است و این مسئله می‌تواند به عنوان جهشی بزرگ در این علوم در نظر گرفته شود.

نمایشگاه الکامپ و سهامی خاص

با توجه به رشد بالای این نمایشگاه، برگزاری آن تا سال 1379 در حوزه شرکت سهامی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران قرار داشت. پس از مدتی، این نمایشگاه از حوزه سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج شد و به بخش خصوصی واگذار گردید. این تغییر توانست مدل رشد این نمایشگاه را در روند موفقیت قرار دهد و به آن کمک نماید تا دستاوردهای خود را تقویت نمایند و دوباره بتوانند جایگاه خود را در بخش خصوصی تثبیت نمایند.

الکامپ چیست

روند تغییر این نمایشگاه تا به حال در مسیر رشد قرار داده است و باعث شده است امروزه به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کند.

نحوه انتخاب نام این نمایشگاه

قبل از آنکه بخواهیم نگاه عمیق‌تری به تاریخچه این نمایشگاه داشته باشیم و در مورد دستاوردهای آن صحبت کنیم، بهتر است به این موضوع توجه کنیم نام این نمایشگاه بر چه اصولی انتخاب شده است. با توجه به این موضوع که این نمایشگاه ترکیبی از علوم الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک است (Electronics, Computer & E-Commerce) نام این نمایشگاه از ترکیب این علوم ساخته شده است: نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک که به صورت تخصصی به آن نمایشگاه الکامپ گفته می‌شود.

تحولی بزرگ در سال 1379

برگزارکنندگان اصلی نمایشگاه الکامپ سال 1379 را نقطه عطفی در تاریخچه این نمایشگاه می‌دانند. با اینکه در این سال‌ها این نمایشگاه بدون توجه به نظم و روتین برگزار می‌شد، درآن سال 392 شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور داشتند و 38 شرکت‌کننده متعلق به شرکت‌های خارجی بودند. این نمایشگاه در سال 79 در مسافتی به وسعت 20 هزار و 925 مترمربع بزرگرار شد. در سال 1380، تعداد شرکت‌کنندگان خارجی افزایش چشمگیری داشت و از 38 شرکت به 80 شرکت رسید. همچنین، تعداد شرکت‌کنندگان داخلی نیز افزایش یافت و تعداد آنها 400 شرکت بود.

ایجاد روتین منظم

یکی از مواردی که در تاریخچه رشد نمایشگاه الکامپ باید به آن اشاره کنیم منظم شدن این نمایشگاه است. در واقع تا قبل از سال 1379 هیچ برنامه مشخصی برای برگزاری این نمایشگاه وجود نداشت و همین مسئله نقطه ضعف آن به‌شمار می‌رفت؛ اما کارشناسان و برگزارکنندگان این نمایشگاه در سال 1379 نظم خاصی را به آن بخشیدند و به آن کمک کردند تا از یک روتین و برنامه مشخص پیروی نماید.

پیشرفت زیاد در سال 1389

همانطور که در بالا متوجه شدید، از سال 1379 نمایشگاه الکامپ در روند صعودی قرار گرفت و این روند به حدی مشهود بود که توجه بسیاری از صنایع را به سوی خود جلب کرد. در واقع، کشورهای خارجی زیادی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند و می‌خواستند با حضور در این نمایشگاه به مشتریان بالقوه دست پیدا کنند. در این سال، تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه به حدی افزایش یافت که عنوان چهارمین نمایشگاه بزرگ ایران بعد از نمایشگاه صنعت تهران، نفت و گاز، فرش شناخته شد. این امر موفقیت بسیار بزرگی در تاریخچه نمایشگاه الکامپ به‌شمار می‌رفت و برگزارکنندگان را هیجان‌زده کرده بود. آنها از مسیری که طی کرده بودند بسیار خوشحال بودند و تمامی این موفقیت‌ها را مدیون شروع مصمم خود از یک چادر بادی می‌دانستند.

ایجاد شعار برای نمایشگاه

بهتر است بدانید امروزه نمایشگاه الکامپ با نظم دقیقی برگزار می‌شود و بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی حضور در این نمایشگاه را افتخار بزرگی می‌دانند. همین امر باعث شده است برگزارکنندگان شعاری را برای نمایشگاه در نظر بگیرند. باید بدانید هر ساله این نمایشگاه با شعار خاصی برگزار می‌شود که بر اساس اتفاقات روز دنیا مشخص می‌گردد. با توجه به این موضوع که نمایشگاه الکامپ مبتنی بر تکنولوژی است، تلاش می‌کند از پیشرفت‌های تکنولوژیک در دنیا الهام بگیرد و آنها را در نمایشگاه پیاده‌سازی کند.

شعار نمایشگاه الکامپ

همچنین، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این نمایشگاه انگیزشی بودن شعارهاست. همانطور که می‌دانید دنیایی که امروزه در آن زندگی می‌کنیم در روند رو به رشد استفاده از تکنولوژی قرار دارد و هرگز نمی‌توان تکنولوژی را از آن جدا کرد. در نتیجه، تمامی این موارد در نمایشگاه پیاده‌سازی می‌شوند تا نمایشگاه الکامپ را به یک نمایشگاه خاص و ویژه تبدیل کنند.

الکام تاکز، رویکردی جدید در نمایشگاه

در سال 79، تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه به میزان بسیار زیادی افزایش یافت و باعث شد تحولات زیادی در ساختار نمایشگاه به وجود بیاید. در واقع، حضور گسترده کسب‌وکارهای خارجی و داخلی باعث شده بود تعاملاتی که در بستر این نمایشگاه شکل می‌گرفت بسیار قوی شود. همین امر زمینه‌ساز شکل‌گیری ایده جدیدی در نمایشگاه شد. در سال 1379، برگزارکنندگان به این نتیجه رسیدند که رویدادی را به موازت این نمایشگاه تنظیم کنند و همین امر باعث شکل‌گیری رویداد الکام تاکز شد.

همبستگی بیشتر در میان صنایع

هدف اصلی رویداد الکام تاکز ایجاد همبستگی بیشتر در میان اساتید، کسب‌وکارها و نخبگانی بود که در این فضا حضور داشتند. در واقع، به موازات این نمایشگاه افراد فعال می‌توانستند به تعامل و جلسات پرسش و پاسخ در زمینه پردازش موازی، هوش مصنوعی و شهر هوشمند بپردازند. این مسئله می‌توانست بار عملی نمایشگاه را افزایش دهد و مورد استقبال قرار گرفت.

در واقع، این نمایشگاه در مسیری قرار گرفته است که هدف آن تنها برگزاری یک رویداد به صورت روتین نیست. برگزارکنندگان تصمیم دارند روح تازه‌ای را به آن ببخشند. در واقع، این همان چیزی است که در دل این نمایشگاه جاری است. همانطور که می‌دانید امروزه هوش مصنوعی، ایجاد دهکده جهانی و مسائل مربوط به تکنولوژی مورد توجه دارند. به همین دلیل، تبادل اطلاعات در این زمینه می‌تواند به پیشرفت هر چه بیشتر نمایشگاه‌های مربوطه کمک کنند. امروزه، کسی نیست که با شنیدن نام این نمایشگاه شگفت‌زده نشود؛ زیرا روح پرشوری در آن جاری است.

در این نمایشگاه چه خدمات و محصولاتی عرضه می‌شوند؟

اکنون توانسته‌اید ارتباط خوبی را با نمایشگاه الکامپ برقرار کنید و شناخت کلی به آن دارید. بهتر است در اینجا کمی صحبت را به این سمت پیش ببریم که این نمایشگاه چه اهدافی را دنبال می‌کند. الکامپ با هدف ارائه محصولات و خدمات صنایع کامپیوتری و الکترونیک به بازار برگزار می‌شود. باید بدانید امروزه بسیاری از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین هستند که از خدمات کامپیوتری و الکترونیک بهره می‌برند و محصولات جدید را به بازار عرضه می‌کنند. این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی این محصولات به مشتریان بالقوه است. نگاهی به تاریخچه این نمایشگاه نشان می‌دهد بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا که در این نمایشگاه حضور داشته‌اند توانسته‌اند جایگاه خود را ارتقا دهند و امروزه به یکی از برندهای بسیار مهم بازار تبدیل شده‌اند.

کسب و کار های مورد نیاز برای نمایشگاه الکامپ

همچنین، این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت کامپیوتر و الکترونیک را در دو حوزه سخت‌افزا و نرم‌افزار معرفی می‌کند. این بخش از نمایشگاه می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد. در واقع، بسیاری از کسانی که در این حوزه هستند علاقه زیادی به شناخت دستاوردهای جدید دارند و این امر باعث می‌شود ایده‌های نوین در ذهن آنها شکل گیرد. از طرف دیگر، مخاطبان عام و علاقه‌مند به تکنولوژی‌های روزدنیا می‌توانند با حضور در این نمایشگاه پاسخی برای حس کنجکاوی خود داشته باشند و این مسئله بسیار ارزشمند است.

موضوعات نمایشگاه

بسیاری از افراد تمایل دارند نگاه عمیق‌تری به موضوعاتی داشته باشند که در این نمایشگاه مطرح می‌شوند. به طور کلی نمایشگاه الکامپ بر موضوعات زیر تمرکز دارد:

  • در این نمایشگاه موضوعات رسانه و سردرگمی مورد توجه قرار می‌گیرند.
  • در این نمایشگاه به بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک پرداخته می‌شود.
  • در این نمایشگاه انواع قطعات و تجهیزات موبایل معرفی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه روش‌های یافتن راهکارهای تکنولوژیک در مواجه با بسیاری از موارد بررسی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه انواع نرم‌افزار و سخت‌افزار معرفی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • در این نمایشگاه پایگاه داده‌ها و سیستم‌های هوشمند معرفی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات اداری معرفی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه مباحت مرتبط با رباتیک مطرح می‌شوند (این بخش طرفداران بسیار زیادی دارد).
  • در این نمایشگاه راهکارهای ارتقا اینترنت بررسی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه اپراتورها مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند.
  • در این نمایشگاه امنیت، شبکه و ارتباطات بررسی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه تجهیزات دیجیتال و قابل حمل معرفی می‌شوند.
  • در این نمایشگاه تجهیزات سمعی و بصری مورد تحلیل قرار می‌گیرند.

یکی از مواردی که باعث شده است نمایشگاه الکامپ به یکی از نمایشگاه‌های بسیار مهم کشوری تبدیل شود، ارائه خدمات آموزش و مشاوره است. در واقع، بسیاری از کسب‌وکارها می‌توانند با حضور در این نمایشگاه چالش‌هایی را که با آن روبه‌رو بوده‌اند رفع کنند و راهکارهای جدید را بیاموزند. بسیاری از کارشناسان و برندهای معتبری که در نمایشگاه الکامپ حضور داشته‌اند موفقیت امروزی خود را مدیون همین امر هستند.

شرکت‌کنندگان نمایشگاه الکامپ

اکنون به مهمترین قسمت این گزارش رسیده‌ایم. همانطور که می‌دانید هر نمایشگاه برای گروه خاصی از افراد برگزار می‌شود. شناخت این مسئله باعث می‌شودکسانی که می‌خواهند به آن نمایشگاه بروند بدانند چه اطلاعاتی قرار است در آن نمایشگاه ردوبدل شود و چه کسانی قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشند. به طور کلی، استارت‌آپ‌های حوزه کامپیوتر و الکترونیک از شرکت‌کنندگان اصلی این نمایشگاه هستند. به طور مثال، امروزه استارت‌آپ‌های زیادی وجود دارند که به ارائه خدمات در حوزه کامپیوتر و الکترونیک می‌پردازند.

شرکت ‌کنندگان نمایشگاه الکامپ

این استارت‌آپ‌ها تلاش می‌کنند خدمات کامپیوتری و الکترونیک خود را به شیوه جدیدی ارائه ‌دهند که می‌توانند با حضور در این نمایشگاه به اطلاعات زیادی دست پیدا کنند. طراحان اپلیکیشن نیز می‌توانند با حضور در این نمایشگاه دانش خود را به روز کنند و به اهداف زیادی دست پیدا کنند. اگر به بازار توجه داشته باشید، متوجه می‌شوید بسیاری از کارآفرینان تلاش کرده‌اند با پیاده‌سازی هوش مصنوعی در کسب‌وکار خود مدل کاریشان را تغییر دهند. این گروه از افراد نیز می‌توانند در این نمایشگاه به نتایج قابل‌قبولی برسند. شرکت‌های بزرگی که در حوزه فناوری مشغول به کار هستند، با حضور در این نمایشگاه مشتریان زیادی خواهند داشت و بی‌شک به موفقیت‌های بالایی دست پیدا می‌کنند.

موفقیت فریلنسرها با حضور در نمایشگاه الکامپ

بسیاری از افراد به عنوان فریلنسر در بخش کامپیوتری و الکترونیک مشغول به کار هستند. حضور در نمایشگاه الکامپ می‌تواند به موفقیت این افراد کمک کند؛ زیرا فریلنسرها می‌توانند با اطلاعات جدیدی این حوزه آشنا شوند. از طرف دیگر، شرکت‌های بزرگ زیادی در این نمایشگاه حضور دارند که این افراد می‌توانند با آنها همکاری داشته باشند. به طور کلی، تمامی کسانی که در این نماشگاه حضور پیدا می‌کنند می‌توانند تعاملات گسترده‌ای با همکاران خود در بخش‌های مختلف داشته باشند و همین امر نقطه قوت این نمایشگاه است.

فواید شرکت در نمایشگاه الکامپ

با توجه به این موضوع که نمایشگاه الکامپ به نمایشگاه بسیار مهمی تبدیل شده است و شرکت‌های زیادی را از کشورهای مختلف جذب می‌نماید، حضور در این نمایشگاه می‌تواند دستاوردهای زیادی را برای کسب‌وکارهای فعال در این حوزه به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از فواید مهم شرکت در نمایشگاه می‌پردازیم.

شکل‌گیری همکاری

یکی از مهمترین فواید حضور در نمایشگاه الکامپ شکل‌گیری همکاری‌های جدید است. در واقع، بسیاری از کسب‌وکارها در این شرکای مناسبی را برای خود پیدا می‌کنند و می‌توانند با آنها وارد مذاکره و همکاری شوند. این مسئله می‌تواند منابع مالی کسب‌وکارها را تقویت نمایند و حتی باعث رشد شرکت شود. بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که در این فضا حضور داشته‌اند کار خود را از یک استارت‌آپ کوچک آغاز کردند و امروزه به یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در حوزه کاری خود تبدیل شده‌اند.

مذاکرات با افراد برجسته

همانطور که در طول این گزارش بارها به آن اشاره کردیم شرکت‌های بزرگ و برجسته زیادی در این فضا حضور دارند. این مسئله می‌تواند نقطه درخشان حضور در نمایشگاه الکامپ باشد. شما به عنوان صاحب یک استارت‌آپ و یا یک کسب‌وکار کوچک می‌توانید با افراد برجسته حوزه کاری خود آشنا شوید. این مسئله دریچه‌های زیادی را به روی شما باز می‌کند و شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهد. به طور کلی، مذاکره با افراد برجسته بر روی نگرش شما به کار و حتی زندگی اثر می‌گذارد.

آشنایی با تکنولوژی‌های جدید

در نمایشگاه الکامپ تکنولوژی‌های جدید معرفی می‌شوند. شما برای اینکه بتوانید با تکنولوژی‌های جدید حوزه کاری خود آشنا شوید، باید مقالات مختلف را مطالعه کنید. از طرف دیگر، این تکنولوژی‌ها را تنها در تصویر و یا فیلم می‌توانید مشاهده کنید و به آنها دسترسی ندارید.

آشنایی یا تکنولوژی‌های جدید در نمایشگاه الکامپ

اینکار می‌تواند زمان‌بر و حتی فرسایشی باشد؛ اما زمانیکه در این نمایشگاه حضور پیدا کنید، تمامی تکنولوژی‌ها همراه با نمونه‌های قابل لمس وجود دارند و این مسئله می‌تواند بر روی تصویر ذهنی شما اثر بگذارد. به همین دلیل، توصیه می‌شود تمامی کسب‌وکارهای فعال در این حوزه حضور در نمایشگاه الکامپ را جدی بگیرند.

شناخت پتانسیل‌های موجود در سطح منطقه

به طور کلی، تمامی نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند کسب‌وکارها با پتانسیل‌های کاری خود آشنا شوند. این مسئله می‌تواند به کارآفرینی و حتی پیاده‌سازی ایده‌های جدید در سطح کشور و حتی جهان کمک کند. به همین دلیل، حضور در این نمایشگاه می‌تواند نیازهای جامعه را مشخص سازد. کارآفرینان و کسانی که به ایده‌های بدیع و نو علاقه‌مند هستند می‌توانند با حضور در نمایشگاه الکامپ به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کنند و حتی روند کاری خود را تغییر دهند. به همین دلیل، حضور در این نمایشگاه بی‌شک موفقیت‌های زیادی را برای کسب‌وکارهای نوین در این رشته به همراه خواهد داشت.

سخن پایانی

همانطور که تا اینجای گزارش متوجه شده‌اید نمایشگاه الکامپ یکی از نمایشگاه‌های برتر کشور است که به حوزه کامپیوتر و الکتورنیک می‌پردازد. تمامی کسانی که در این حوزه کاری مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با پارتنرهای ایرانی و غیرایرانی خود آشنا شوند و این مسئله باعث جهش‌های کاری خواهد شد. نمایشگاه الکامپ سالانه برگزار می‌شود و هر سال شعار جدیدی را مد نظر قرار می‌دهد.

 

 

 

 

برچسب ها: نمایشگاه الکامپنمایشگاه برقنمایشگاه بین المللی تهراننمایشگاه کامپیوتر
پست قبلی

نمایشگاه رنگ، رزین و صنعت آبکاری افتتاح شد + (آلبوم عکس)

پست‌ بعدی

افتتاح نمایشگاه ساختمان و نمایشگاه درب و پنجره هم‌زمان در نمایشگاه تبریز

Aida Ramezani

Aida Ramezani

بیشتر بخوانید

رئیس مجلس در افتتاح نمایشگاه کتاب: فرهنگ، مهم‌ترین شاخص پیشرفت کشور است

رئیس مجلس در افتتاح نمایشگاه کتاب: فرهنگ، مهم‌ترین شاخص پیشرفت کشور است

17 اردیبهشت 1404
حمایت از کسب وکارهای خانوادگی در ایران اکسپو

حمایت از کسب وکارهای خانوادگی در ایران اکسپو

10 اردیبهشت 1404
بارگذاری بیشتر
پست‌ بعدی
نمایشگاه ساختمان تبریز

افتتاح نمایشگاه ساختمان و نمایشگاه درب و پنجره هم‌زمان در نمایشگاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبر ها

پترو پالایش افتخار توس تلفیق تلاش وامید

رئیس جمهور دربازدید ازنمایشگاه نفت؛

افتتاح بزرگترین نمایشگاه ایران

وزیر نفت در افتتاح نمایشگاه نفت؛ ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری تا ۱۴۰۴

بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه نفت

نمایشگاه دوخت در شهرآفتاب

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

9 تیر 1402
وسعت نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ چیست و برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

26 آذر 1401
الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

6 خرداد 1402
نمایشگاه ساعت

تولید ساعت مچی در ایران، آرزویی که فعلاً امکان ندارد

16 دی 1401
نمایشگاه طلا

بیست میلیون تومان چقدر طلا میشه خرید؟

17 بهمن 1402
تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

تقویم نمایشگاه اصفهان 1402

6 خرداد 1402
افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در گیلان

16 مرداد 1402
شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

حمایت از تولید، نمایشگاه‌ها را قوی‌تر می‌کند

پترو پالایش افتخار توس تلفیق تلاش وامید

پترو پالایش افتخار توس تلفیق تلاش وامید

19 اردیبهشت 1404
رئیس جمهور دربازدید ازنمایشگاه نفت؛

رئیس جمهور دربازدید ازنمایشگاه نفت؛

19 اردیبهشت 1404
افتتاح بزرگترین نمایشگاه ایران

افتتاح بزرگترین نمایشگاه ایران

18 اردیبهشت 1404
وزیر نفت در افتتاح نمایشگاه نفت؛ ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری تا ۱۴۰۴

وزیر نفت در افتتاح نمایشگاه نفت؛ ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری تا ۱۴۰۴

18 اردیبهشت 1404
بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه نفت

بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه نفت

18 اردیبهشت 1404
نمایشگاه دوخت در شهرآفتاب

نمایشگاه دوخت در شهرآفتاب

17 اردیبهشت 1404
وقتی نسل Z خودش رسانه‌ست! | گزارشی متفاوت از تینزآپ با ایفنا

وقتی نسل Z خودش رسانه‌ست! | گزارشی متفاوت از تینزآپ با ایفنا

17 اردیبهشت 1404
Instagram Whatsapp Youtube
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا

اخبار روز

عناوین کل اخبار

اخبار ویدئویی

پادکست ها

گالری تصاویر

ویدئو گالری

اخبار مهم

نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه فرش

نمایشگاه مواد غذایی

نمایشگاه استانی

نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های قم

نمایشگاه های همدان

نمایشگاه های یزد

نمایشگاه های مشهد

نمایشگاه های اصفهان

پربازدید ها

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب مصلی

نمایشگاه هوا و فضا

نمایشگاه خودرو

نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه صنعت

خبرگزاری نمایشگاهی ایران

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایفنا | خبرگزاری نمایشگاهی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. 

طرح: کنتراست

افزودن لیست پخش جدید