فریبا هارونی مدیر فروش مجموعه کفش بهشتیان که در هفتمین نمایشگاه بینالمللی تجهیزات و فناوری های نوین بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) گفت: مجموعه کفش بهشتیان در زمینه تولید کفش های چرمی به سبک کلاسیک و فروشگاهی فعالیت داشته و حدود ۱۶ سال سابقه کار در زمینه تولید کفش های ایمنی را هم دارد.
هارونی درباره مشکلات موجود بر سر راه تولید گفت: همواره مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد مانند تامین مواد اولیه و… ولی در حوزه تولید کفش های ایمنی مشکلات خاصی وجود نداشته است. در بحث صادرات محصولات باید توان و ظرفیت تولید ایجاد شود و از طرفی صادرات شرایط خاصی دارد زیرا بازار رقابتی خارجی وجود دارد و محصولات چینی بازار را به دست گرفته و در کشورهای همسایه محصولات آن ها را می بینیم، شرکت بهشتیان هنوز وارد مقوله صادرات نشده است.
وی افزود: بازار هدف ما کلیه صنایع مانند صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، خودروسازی، ساختمان، برق و… است. این نمایشگاه ششمین دوره حضور کفش بهشتیان است و برای ما خوب بوده است.