حکایتی گفت:مکانیزم های نظافت مدام در حال استفاده است و بر اساس کارکردها عمر محصولات ما در بسیاری از صنایع به پانزده سال هم می رسد.
امیرحسین حکایتی مدیر توسعه بازار مجموعه ابراهیم که در شانزدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست حضور دارد، درخصوص معرفی این شرکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) گفت: محصولات شرکت ابراهیم مکانیزم نظافت های صنعتی و شهری است که سی سال سابقه فعالیت در ایران را دارد که ۲۶۰ قلم کالا ارائه را میدهیم که ۱۰ قلم آن را در ایران تولید کرده که برای آن فضای سه هکتاری تولید را اختصاص داده ایم. از طرفی نمایندگی ۱۸ شرکت خارجی در ایران را هم داریم.
وی افزود: شرکت ابراهیم از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را شروع کرده ولی از ۱۳۷۰ به بعد بصورت حرفه ای به فعالیت خود ادامه داده است و ۴۰۰ نفر نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.
حکایتی با اشاره به اینکه امروزه نگاه به موضوع نظافت در دنیا نگاهی تخصصی است ، بیان کرد: در حال حاضر ماشین آلات و تجهیزاتی که تولید می کنیم برای این است که سرعت و کیفیت نظافت در مجموعه ها را بالا ببریم ،معمولا طی های نخی و ابزارهای نظافت که سنتی هستند آلودگی ها راجا به جا و از طرفی به موادی هم که آن را تمیز می کنند ، آسیب می زنند . مکانیزم نظافتی عملیات شستشو و خشک کردن را همزمان انجام میدهند که از متریال کف مانند سنگ ، سرامیک و موزاییک حفاظت کرده و کیفیت نظافت را بالا می برد.
حکایتی درخصوص تاثیرات تحریم ها گفت: تحریم ها سبب افزایش قیمت ها شد اما کاری که در ایران انجام دادیم تا جوابگوی مشتریان باشیم این بود که یکسری قطعات را تولید کردیم زیرا این مکانیزم مدام در حال استفاده بوده و بر اساس کارکردها عمر محصولات ما در بسیاری از صنایع به پانزده سال هم می رسد.
مدیر توسعه بازار مجموعه ابراهیم درخصوص حضور در این دوره از نمایشگاه خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایران پلاست از نمایشگاه های شلوغ و پرمحتوا است و در هر دوره آن شرکت کردیم ولی برگزاری این دوره با تعطیلات همزمان و به نظر من تعطیلات در بازدید از نمایشگاه تأثیرگذار بود.