در حاشیهی نمایشگاه بینالمللی الکامپ، حاجیزاده، مدیرعامل شرکت ادمون، در گفتوگو با خبرنگار ایفنا از خدمات نوآورانهی این مجموعه در حوزهی تبلیغات دیجیتال سخن گفت.
وی با اشاره به اهمیت مقابله با کلیکهای فیک و رفتارهای غیرواقعی در کمپینهای تبلیغاتی اظهار داشت:
«سیستم ضدتقلب ادمون با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی، کلیکهای فیک، باتها و رقابتهای ناسالم تبلیغاتی را بهصورت لحظهای شناسایی و مسدود میکند. این سامانه از طریق اسکریپت اختصاصی که در سایت مشتری قرار میگیرد، رفتار کاربران را تحلیل کرده و گزارشهای دقیق و شفاف را در پنل اختصاصی در اختیار کسبوکارها قرار میدهد.»
مدیرعامل ادمون افزود:
«ما علاوه بر مسدودسازی کلیکهای تقلبی، قابلیت مشاهدهی ویدئویی تعامل کاربران (Session Recording) را نیز فراهم کردهایم تا مشتریان بتوانند رفتار واقعی کاربران خود را تحلیل کنند. همچنین بهزودی سیستم Heat Map اختصاصی ادمون را معرفی خواهیم کرد که امکان تحلیل رفتار کاربر در سطح کلیدواژه و کمپین را فراهم میکند.»
او در پایان با اشاره به شعار خلاقانهی مجموعه گفت:
«در ادمون، هدف ما آرامش خاطر کسبوکارهاست؛ همانطور که در شعارمان گفتیم، خیالت از حسودا راحت باش!»
شرکت ادمون بهعنوان آژانس تخصصی گوگل اَدز در ایران، سابقهی مدیریت بیش از پنج میلیون دلار در بازار داخلی و بیش از یک میلیون دلار در بازار بینالمللی را دارد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه میتوانید به وبسایت رسمی آن به نشانی www.admoon.net مراجعه کنید.




















