به گزارش ایفنا، در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست، بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و ۶۷ شرکت خارجی در فضایی به وسعت ۵۷ هزار مترمربع گرد هم آمدهاند تا آخرین دستاوردها و فناوریهای صنعت پلاستیک و پتروشیمی کشور را عرضه کنند. این رویداد، بستری قدرتمند برای توسعه صادرات محصولات پلیمری به بازارهای منطقهای و فرامنطقهای به شمار میرود.
شرکتهای حاضر با معرفی محصولاتی همچون کامپاندها، مستربچها، ظروف یکبار مصرف و سایر محصولات تخصصی تأکید کردهاند که مذاکرات بینالمللی پس از نمایشگاه و تبدیل توافقها به قراردادهای واقعی، نقش کلیدی در موفقیت تجاری آنها خواهد داشت.