به گزارش ایفنا، عادل طالبی، استراتژیست کسب و کارهای دیجیتال، در حاشیه برگزاری اجلاس سراسری فعالان صنعت نمایشگاهی که روز شنبه، هفدهم خرداد در نمایشگاه بینالمللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی با تغییرات بسیار جدی مواجه است.
وی با اشاره به اینکه از سویی همهگیری بیماری کرونا منجر به ایجاد تغییرات بسیاری شد و از سویی دیگر، فضای دیجیتال به تدریج در حال جایگزین شدن است، افزود: کار اصلی نمایشگاهها ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضهکننده محصول و خدمت و مصرفکننده و خریدار است که فضای دیجیتال بخشی از این فرایند را پر میکند.
استراتژیست کسب و کارهای دیجیتال با اشاره به برگزاری رویداد سمفونی همدلی برای چارهاندیشی در خصوص صنعت نمایشگاهی تصریح کرد: پنلهای تخصصی بسیار خوبی برگزار شد که بسیار چالشی بود و تلاش میشود صنعت نمایشگاهی به جایگاه والای خود بازگردد.