به گزارش ایفنا، حامد عالمی مدیر بازاریابی تجاری و رسانه محیطی شرکت زرین صنعت سرو به خبرنگار ایفنا گفت: شرکت زرین صنعت سرو همواره نیازهای بازار و مصرفکننده را میسنجد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ متوجه شد که ایرانیان به شدت به سمت مصرف قهوه میروند و میخواهند به محصولات با کیفیت و خوب دسترسی پیدا کنند.
او افزود: مدیران نوآور شرکت زرین صنعت سرو با آگاهی از این موضوع، تصمیم گرفتند که قهوه با کیفیت را تولید و به بازار ارائه بدهند و اینگونه برند الگادور شکل گرفت. در ابتدا فقط ۲ نوع محصول تحت عنوان برند الگادو تولید و به بازار عرضه شدند اما بعدها تعداد محصولاتی که تحت عنوان مذکور روانه بازار میشدند، بیشتر شد. این محصولات با بستهبندیهای جذاب در دسترس مشتریانشان قرار گرفتند.
مدیر بازاریابی تجاری و رسانه محیطی شرکت زرین صنعت سرو بیان کرد: هماکنون، قهوههای فوری ۳ در یک، ۲ در یک، کاپوچینو، بلک و هاتچاکلت تحت عنوان برند الگادو به مشتریان شرکت زرین صنعت سرو ارائه میشوند.
عالمی ادامه داد: شرکت زرین صنعت سرو تلاش میکند که در آینده نزدیک قهوههای دمی و کپسولی را هم تحت عنوان برند الگادو به دست بازار و مشتریانش برساند و پاسخگوی نیاز کافهها هم شود.
او گفت: شرکت زرین صنعت سرو واحد کیفیت خیلی سختگیری دارد. افرادی که در این واحد کیفیت فعالیت میکنند میخواهند که با کیفیتترین محصولات موجود تحت عنوان الگادو به بازار ارائه شوند تا فروش خوب شرکت زرین صنعت سرو تداوم داشته باشد.
مدیر بازاریابی تجاری و رسانه محیطی شرکت زرین صنعت سرو افزود: هماکنون محصولاتی که تحت برند الگادو تولید میشوند، روانه کشورهای عمان، امارات، هند، پاکستان میشوند.
عالمی خبر داد: شرکت زرین صنعت سرو تلاش میکند محصولاتی را که با برند الگادو شناخته میشوند، به کشورهای دیگر جهان صادر کند.
او بیان کرد: برند الگادو به مشتریانش میگوید که با مصرف قهوه میتوانند کارهایشان را با دقت انجام بدهند.