به گزارش ایفنا، یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ نشست خبری رئیس هیئت مدیره شرکت دلپذیر در ساختمان مرکزی هلدینگ دلپذیر برگزار شد. محمد اسماعیل قدس رئیس هیئت مدیره شرکت کدبانو (دلپذیر) در این نشست خبری که به مناسبت ۷۵ ساله شدن برند نامآشنای دلپذیر برگزار شد، به خبرنگاران گفت: شرکت (دلپذیر) یک غرفه ۱۱۵۰ متری در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵ داشت و میخواست گروه و شرکتهای زیر مجموعهاش را به همه معرفی کند.
او از تدوین و انتشار کتاب (راه دلپذیر) خبر داد و گفت: شرکت دلپذیر در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۵ از کتاب مذکور رونمایی کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت کدبانو (دلپذیر) در پاسخ به خبرنگار ایفنا رمز موفقیت شرکت دلپذیر را همراهی و همفکری مدیران آن با مدیران شرکتهای رقیب دانست و بیان کرد: رقابت در بازار تعریف میشود یعنی فروشندگان محصولات شرکت دلپذیر باید به نوعی برخورد کنند که در مقایسه با فروشندگان محصولات شرکتهای رقیب، نفوذ بیشتری در بازار داشته باشند.
قدس ادامه داد: مدیران شرکت دلپذیر کاری میکنند که مردم محصولات دلپذیر را از مغازهدار بخواهند زیرا اگر چنین باشد، مغازهدار ناچار میشود که محصولات دلپذیر را تهیه کند.
او گفت: عدد ۷۵، عدد قشنگی است و با عددهای ۷۲ یا ۷۶ تفاوت دارد. این عدد که نشاندهنده ۳ چهارم قرن است، به دل مینشیند.