آیا میدانستید بلاگرهای آرایشی ایرانی، گرانترین سفیران زیبایی در جهان هستند؟
شما با ما همراه باشید تا پرده از چهره واقعی دنیای بلاگرهای آرایشی برداریم؛ جایی که پول، شهرت و البته، شایعات، حرف اول را میزنند!”
به گزارش ایفنا، همگامسازی سنت و مدرنیته در دنیای شگفتانگیز زیبایی و مد، امری حیاتی است.
نمایشگاههایی چون ایرانبیوتی با هدف ایجاد پیوندی عمیق بین این دو جهان متفاوت، به بررسی نوآوریهای تازه و تکنیکهای سنتی زیبایی میپردازند.
در اینجا باید گفت که بدون تردید فضای مجازی نماد مدرنیته است. این فضا کاربران زیادی را در سراسر جهان دارد و هر کدام از کاربرانش با تکیه بر تخصصشان، کسب و کار مجازی خودشان را راهاندازی کرده و رونق بخشیدهاند.
برخی از کاربران فضای مجازی در عرصههای آرایشی و بهداشتی فعالیت میکنند و درآمدزایی دارند.
این افراد در نقاط مختلف کره زمین زندگی میکنند و هدی قطان یکی از آنها است. او اصالتا عراقی است و در رشته امور مالی دانشگاه میشیگان آمریکا تحصیل کرده است.
این خانم هماکنون در دبی زندگی میکند و برند و وبلاگ اختصاصی خودش را دارد.
صدف مسائلی یکی دیگر از بلاگرهای آرایشی و بهداشتی جهان است. او در جوانی میخواست در رشته آرایشگری به تحصیلاتش ادامه بدهد اما با مخالفت خانوادهاش مواجه شد بنابراین تصمیم گرفت کاری کند که نه سیخ بسوزد، نه کباب.
صدف مسائلی رشته شیمی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد تا بتواند یک کارخانه تولید لوازم آرایشی را راهاندازی کند اما در نهایت پای کلاسهای دانشگاه فضای مجازی نشست و بلاگری در حوزه تبلیغ و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را چنان آموخت که توانست وبلاگ صدف بیوتی را راهاندازی کند و امروز با ۴ میلیون دنبالکننده جزو شناختهشدهترین بلاگرهای آرایشی و بهداشتی ایرانی شناخته شود.
صبا تاجیک بلاگر ایرانی دیگری است که در عرصه تبلیغ و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند.
او همسر علیرام نورایی است و تا به امروز توجه ۲۵۸هزار نفر از کاربران فضای مجازی را به وبلاگش جلب کرده است.
یکی دیگر از بلاگرهای آرایشی و بهداشتی ایران عنوان آریانا گرانده ایرانی را گرفته است. او الناز گلرخ موسس آکادمی زیبایی ری است و نیازهای مخاطبانش را خیلی خوب میشناسد.
گلرخ هماکنون با برندهایی چون دیور، نارس، فنتی بیوتی، کی وی دی بیوتی و وچه همکاری میکند. او ۴ و نیم میلیون نفر دنبالکننده دارد.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید (وچه) یک برند ایرانی است که محصولاتش را با مواد اولیه با کیفیت و کاملا گیاهی تولید میکند تا از ایجاد هر گونه حساسیتی پیشگیری کند.
در پایان باید گفت که امید است نمایشگاه بینالمللی ایران بیوتی بتواند با معرفی محصولات شرکتهای آرایشی و بهداشتی کشورمان بیش از پیش توجه بلاگرهای ملی و بینالمللی را به تولیدات ایرانی جلب کند تا شرکتهای کشورمان بتوانند سهم بیشتری را از بازارهای جهانی به خودشان اختصاص بدهند.
بلاگرهای آرایشی و بهداشتی ایرانی، گرانترین بلاگرهای آرایشی و بهداشتی جهان هستند.