به گزارش ایفنا؛ به تازگی طلا رنگ و بوی بیشتری در فضای مجازی گرفته و در واقع فعالان آن فضا تصمیم گرفتهاند که با بهرهگیری از فناوریهای جدید پای در کفش طلافروشان کنند و با آنها رقابت داشته باشند. اما به راستی آنها تا چه اندازه میتوانند وارد عرصه خرید و فروش طلا شوند؟
سید حجت شفایی شفایی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران به خبرنگار ایفنا گفت: فروش مصنوعات طلا در فضای مجازی مشکلی ندارد و ما با آن موافقیم اما با توجه به اینکه شمش و طلای آب شده مواد اولیه کار هستند، مخالفیم که آنها در اختیار مردم عزیز قرار بگیرند.
او بیان کرد: سازمان ملی و اداره استاندارد اعلام کردهاند که نظارتی روی کار فعالان فضای مجازی نمیکنند.