یک فعال حوزه کسب و کار معتقد است که باید نگاه زنجیرهای به محصولات وجود داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران(ایفنا)، حمیدرضا کاووسی مشاور مدیرعامل گروه فن آوا، درباره محصولات این مجموعه و حضور در نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گفت: این گروه دارای 20 سال سابقه در حوزه فناوری اطلاعات است و تمام مجوزهای حوزه ICT کشور از جمله مجوزSAP در حوزه ماهواره، FCP در تامین اینترنت، مجوزهای کامل از شورای عالی انفورماتیک و همچنین رتبه بندی 1 در همه حوزه های این شورا را داراست.
وی با اشاره به ارائه پلتفرم زنجیره تامین در نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار، ادامه داد: متاسفانه نگاه زنجیرهای به محصولات وجود ندارد. وجود واسطهگری های زیاد در زنجیره ها، عدم تامین مالی اجزای زنجیره و مشکلات دیگر باعث می شود که در نهایت محصول گران به دست مصرف کننده برسد. پلتفرم زنجیره تامین فنآوا، صنعت به صنعت و محصول به محصول تمام فرآیندهای یک کسب و کار را پیاده سازی می کند. این کار هم در زدودن زوائد مهم است و هم یک زنجیره تامین سالم در اختیار صنعت و کسب و کار کشور قرار می دهد.
کاووسی با بیان اینکه در این نمایشگاه به دنبال فرهنگسازی بودهایم، مطرح کرد: قطعا وظیفه نمایشگاه ها فرهنگسازی و ایجاد ارتباط بین جامعه نیازمند و تولیدکننده است و صدا و سیما هم باید کمک کند. باید به صورت هدفمند جامعه مخاطب را آموزش دهیم.
وی تاکید کرد: نمایشگاه را صرفا دو سالن نبینیم؛ قطعا قبل و پس از نمایشگاه وجود دارد و باید زنجیره وار ادامه داشته باشد تا به هدف برسیم