در گفت و گو با ایفنا مطرح شد؛
محصولات هیناوا نسبت به رقبای اروپایی قیمت پایین تری دارد
مدیر عامل مجموعه هیناوا قیمت پایین تر محصولات خود را مزیتی نسبت به محصولات مشابه خارجی می داند.
محمد غضنفری مدیر عامل مجموعه هیناوا در خصوص فعالیت های این شرکت در گفت و گو با خبرگزاری نمایشگاهی ایران(ایفنا) گفت: شرکت هیناوا از سال 1395 در زمینه تولید تجهیزات هوشمند سازی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیست و پنج نفر نیرو دارد. کلید های لمسی، پریز های هوشمند، سیستم آیفون تصویری هوشمند، تجهیزات امنیتی مانند سنسورها و دوربین های امنیتی و ترموستات هایی که برای کنترل سرمایش و گرمایش استفاده می شوند، از جمله محصولات مجموعه هیناوا هستند.
این کارآفرین جوان در خصوص مشکلات موجود در زمینه تولید خاطر نشان کرد: مشکلات اساسی ما در زمینه قانون گذاری است. در این زمینه و بحث واردات مواد اولیه و تسهیلاتی که به تولید کنندگان داده می شود هم مشکلات متعددی وجود دارد، از طرفی افزایش قیمت مواد اولیه سبب افزایش قیمت محصولات تولیدی و همین موضوع سبب استقبال کمتر مشتری ها میشود.
او ادامه داد: تلاش می کنیم تا با تولید محصولات بیشتر و با توجه به بحث آر اند دی، قیمت تمام شده محصولات را پایین آوریم و با وجود مشکلات متعدد مشتری ها را حفظ کنیم. سرمایه گذاری ما در آر اند دی سبب شده تا این اتفاق رخ دهد.
غضنفری با اشاره به مزیت محصولات هیناوا نسبت به سایر رقبا گفت: ما دو سری رقیب داریم؛ نسبت به رقبای داخلی، کیفیت محصولات،ظاهر و کارکرد بالاتر و بهتر و به نسبت رقبای خارجی و اروپایی قیمت پایین تری داریم.
مدیر عامل مجموعه هیناوا در خصوص بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت: این دوره از نمایشگاه نسبت به سال گذشته بهتر و تعداد بازدیدکنندگان بیشتر است و تا امروز بسیار رضایت بخش بوده است.