در گفتگو با ایفنا مطرح شد؛
فناوریهای نمایشگاه پیشرفت خاصی نداشته است
مدیرعامل برند spp معتقد است که مردم همواره در حال پیشرفت هستند ولی صنعت نمایشگاه پیشرفت نکرده است.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران(ایفنا)، حمزه نادی جوکار مدیرعامل برند spp با شرکت صدرا پاسارگاد پیشرو درباره فعالیتهای این مجموعه تولیدی گفت: برند spp از سال ۸۹ فعالیت بازرگانی و تولیدی خود را آغاز کرده و تولیدکننده آلومینیوم، پریزهای توکار و قرنیزهای آب بندی و تجهیزات داخلی کابینت است و همیشه در تلاش بوده تا تفاوتهای عمده با دیگر رقبای خود داشته باشد.
وی این تفاوت را مربوط به کیفیت، تنوع محصولات و فناوریهای جدید دانست و افزود:
برند spp برخلاف دیگر شرکتها، در آب چکانها به جای جوش از مدل بافت استفاده میکند که زیباتر، با دوامتر و سنگینتر از جوش است. از نظر قیمت، محصولات این شرکت حداقل ۲۰ درصد با محصولات رقیبان اختلاف دارد.
این مدیرعامل با اشاره به صادرات محصولات خود به عراق، ارمنستان، افغانستان، آذربایجان و ترکیه گفت: تمام مواد اولیه محصولات spp ایرانی است. معمولا بازار کار افراد کاربلد در حوزه صنعت ساختمان همواره رو به راه است. عدهای کارنابلد هم وارد این عرصه میشوند که
گذر زمان آنان را از این چرخه حذف میکند.
به گفته نادی جوکار، نگهداری نیروی انسانی در شرایط فعلی سخت است. همچنین اجازه وارد کردن دستگاههای خارجی به تولیدکنندگان صادر نمیشود. تولیدکنندگان مجبور هستند که با دستگاه ایرانی یا خارج از رده کار کنند.
این تولید کننده از ساعت برگزاری نمایشگاه گلایه و اظهار کرد: مسئولین برگزاری به فکر ساعت پروازها نبودند و همین مسئله هزینه مسافران را چند برابر کرده و باعث شده همه در هتل اقامت داشته باشند. از طرفی یافتن هتل در تابستان هم دشواریهای مخصوص به خود را دارد. همچنین تهویه مطبوع نمایشگاه ضعف دارد. هنوز هم فقط یک تکه زمین به غرفهداران می دهند و فناوری خاصی ندارند. اینها نشان می دهد که فقط مردم پیشرفت می کنند و نمایشگاه پیشرفت خاصی نکرده است.