به گزارش ایفنا؛ هر آن کسی که این روزها برای بازدید از فضای یازدهمین نمایشگاه کیف و کفش چرم به نمایشگاه بینالمللی تهران میرود، در بدو ورود به سالنهای ۴۰، ۴۱ و ۴۴ این مجموعه بوی آشنای چرم را احساس میکند و از آنجا که ذات انسان انس خاصی با طبیعت دارد و چرم در اکثر مواقع محصولی طبیعی است، لذت میبرد.
ما نیز از یازدهمین نمایشگاه کیف و کفش چرمی بازدید کردیم و چرمهایی در رنگهای مختلف را در قالب کیف، کفش و سایر محصولات چرمی دیدیم.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید صنعت چرم سابقه قابل توجهی در ایران دارد اما به زعم برخی از کارشناسان جایگاه قابل توجهی در بازارهای جهانی به دست نیاورده است البته ما در نمایشگاه کیف و کفش چرم شاهد تلاش برخی از غرفهداران برای جلب توجه تاجران خارجی بودیم و دریافتیم که آنها کالاهایشان را با قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت بازاری محصولاتشان ارائه میدهند تا بتوانند راهی برای ورود به بازارهای جهانی پیدا کنند.
حال آیا واقعا به نتیجه دلخواه میرسند یا نه؟ سؤالی است که یافتن جوابش مستلزم صرف زمان است.
شایان ذکر است که یازدهمین نمایشگاه بینالمللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته فعالیت خودش را از ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز کرده و تا ۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ میزبان عموم خواهد بود.