مدیرعامل شرکت کنز در گفتوگو با ایفنا مطرح کرد؛
برای قشر ۴ درصدی جامعه محصول تولید میکنیم!
پویان صلحدوست جزئیات فعالیت شرکت تولید مبلمان ویلایی کنز را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران(ایفنا)، پویان صلحدوست مدیرعامل شرکت کنز به عنوان برند ۱۰ ساله که به صورت تخصصی در زمینه طراحی مبلمان برای فضای باز و روف گاردن کار میکند، گفت: با توجه به اینکه شعار بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی مبلمان، رونق صادرات بود، انتظاری که تولیدکنندگان حاضر داشتند، برآورده نشد.
وی افزود: گمان میرفت برندهای مشهورتر حضور داشته باشند اما این اتفاق نیفتاد و نحوه اجرای این دوره از نمایشگاه هم، خود مرا از حضور در نمایشگاههای بعدی منصرف کرد.
این تولیدکننده با اشاره به وجود مشکل در زمینه تامین مواد اولیه، اظهار داشت: مشتریان ما گروه و افراد خاصی هستند که قشر ۴ درصد جامعه محسوب می شوند. همچنین اغلب آرشیتکتهای بزرگ و یا صاحبان ویلا، روفگاردن، تراس های بزرگ، استخرهای آپارتمانی و رستورانها مشتریان محصولات فضای باز و ویلایی به شمار میآیند.
صلحدوست میگوید زمانی که شرکت کنز فعالیت خود را شروع کرد، فرهنگ استفاده از فضای باز رواج نداشت. بالکن ها جای رختهای اضافه و انبار وسایل شده بود. در این ده سال با تلاشهای شبانهروزی مردم را با ظرفیتهای فضای باز برای استفاده در چهار فصل مختلف سال آشنا کردیم.
به گفته او چین، اندونزی و کشورهای آسیای شرقی رقیب جدی ایران در حوزه مبلمان هستند.
مدیرعامل شرکت کنز راهکارهای رونق بازار داخل را اینگونه بیان کرد: برای رونق بازار داخل باید دولت از تولیدکنندگان حمایت کند. کسانی که در وضعیت فعلی فعالیت میکنند قطعا نیازمند امکانات هستند؛ میبایستی فضا برای توسعه مبلمان گستردهتر شود زیرا این صنعت میتواند برای قشر بسیاری از مردم اشتغالزا باشد.