به گزارش ایفنا، در این نمایشگاه بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه برندسازی و تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات حضور دارند.
نمایشگاه تبلیغات، برندسازی و بازاریابی با هدف تبلیغات و برندسازی و با حضور شرکتهای مختلف از تمامی استانها و شهرستانها در فضایی حدود ۱۵ هزار مترمربع و با ۵ کارگاههای تخصصی همایش فنی و تبلیغات در مدت برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه محصولات و خدمات در موضوعات متنوعی از جمله تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشینهای چاپ، ماشینهای لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقا فروش و تکنیکهای بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و … ارائه خواهد شد.
نمایشگاه تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران ادامه خواهد داشت.