مدیر روابط عمومی شرکت آوازه مطرح کرد؛
محصولات آوازه متناسب با توان خرید اقشار مردم دسته بندی شده است
رسول پیروزی معتقد است حذف ارز ترجیحی قیمت محصولات را بالا برد که شرکت آوازه برای کنترل این موضوع، تنوع محصولاتش را افزایش داده است.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)، در ورودی سالن ۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران که از امروز میزبان فعالان صنایع غذایی ایرانی و خارجی شده است، نام آوازه به چشم میخورد؛ یکی از تولیدکننده های مشهور محصولات ایرانی که کار خود را با تولید برنج آغاز کرد و از سال ۸۵ حضور جدی در دوره های مختلف نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته داشته است.
رسول پیروزی مدیر روابط عمومی صنایع غذایی آوازه درباره فعالیت های این مجموعه گفت: این شرکت در یک دوره به منظور حمایت از کشاورزان و افزایش تولید برنج داخلی، کمپین جوایز راه انداخت که موجب آشنایی تولیدکننده ها با فعالیت های این مجموعه شد.
وی افزود: در حال حاضر آوازه پکیج محصولات غذایی شامل کنسرو، حبوبات، چای، روغن، سس، قند و شکر و کالاهای اساسی مردم را تولید می کند. تنوع محصولات این شرکت از نظر کیفیت و قیمت متناسب با توان خرید اقشار مختلف مردم است. به طور مثال در کنار تولید برنج ایرانی، برنج هندی و پاکستانی هم وارد می کند.
پیروزی حذف ارز ترجیحی را در افزایش قیمت محصولات موثر دانست و گفت: وارد کنندگان معمولا با چالش زیادی مواجه نیستند و مشکلات بیشتر گریبان گیر تولید کننده هاست. تنها اقدامی که می شد برای مقابله با دلال ها انجام داد، ارتباط مستقیم با کشاورزان بود که شرکت آوازه اینکار را انجام داد.