مدیرعامل مجموعه سنگبریهای ایران عنوان کرد:
کاهش قدرت خرید شهروندان در چند ماه اخیر
ظروف کاربردی و تزئینی در نمایشگاه سنگ ساختمانی، تزئینی، معدن و تجارت، توجه بینندهها را جلب میکند.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)، محسن ابراهیم آبادی مدیرعامل مجموعه سنگبریهای ایران (هفتسنگ) در خصوص دومین حضور این شرکت در نمایشگاه بینالمللی سنگ ساختمانی، تزئینی، معدن و تجارت گفت: بیشتر محصولات هفتسنگ از طریق فضای مجازی به فروش میرسد اما نمایشگاه فرصتی به وجود آورد تا با مشتریان خارجی هم ارتباط برقرار شود.
وی افزود: در این نمایشگاه مجموعه سنگبریهای ایران (هفتسنگ) اقدام به ارائه ظروف کاربردی و تزئینی سنگی کرده که توجه بازدیدکنندهها را جلب کرده است.
ابراهیم آبادی در خصوص ایده شکلگیری این محصولات بیان کرد: بخشی از طرحهای این آثار از صفحات و کاتالوگهای شرکتهای خارجی بهویژه کشور ترکیه الهام گرفته شده است و البته در طراحی محصولات وجه زیبایی و نیاز بازار نیز در نظر گرفته میشود.
وی افزود: این محصولات برای جهیزیه عروس هم خریداری میشود اما مسئله این است که در چند ماه اخیر افزایش بیرویه هزینهها قدرت خرید مردم را کاهش داده است.
این طراح با بیان اینکه هنر هیچ ارتباطی به میزان و رشته تحصیلی ندارد، اظهار کرد: تولید این محصولات موجب کارآفرینی برای عدهای از بانوان سرپرست خانوار شده است و گسترش فروش اینترنتی نیز یکی از فرصتهایی بود که دردوران کرونا ایجاد کرد.