مدیر بازاریابی شرکت آبان تِتِر مطرح کرد
بیشتر مردم رمزارز را نمیشناسند
آینده اقتصاد به ارز دیجیتال گرهخورده و شرکت آبان تِتِر هم در زمینه آموزش به مردم فعالیت میکند.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)، آرش غفوری مدیر بازاریابی مارکتینگ آبان تِتِر گفت: این شرکت حدود ۴ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و بهصورت کلی پلتفرم مبادلاتی رمزارز یا ارز دیجیتال به شمار میرود که در اصطلاح کلی آن را صرافی ارز دیجیتال مینامند.
وی افزود: شرکت آبان تِتِر به کاربران این اجازه میدهد که حدود ۳۰۰ رمزارز یا ارز دیجیتال محبوب بازار را با هم معامله کنند و خریدوفروش انجام دهند.
مدیر بازاریابی شرکت آبان تتر ادامه داد: این شرکت بیش از ۶۰۰ هزار کاربر دارد که بیش از ۳۰۰ هزار کاربر آنها فعال هستند و بهصورت کلی هر روز به فعالیت میپردازند که البته این تعداد هم باتوجهبه بالا و پایین شدن بازار تغییر میکند.
وی ادامه داد: این شرکت در شبکههای اجتماعی در چند سطر محتوا آماده میکند یکی از سطرها پایه است یعنی کلیت رمزارز، صعودی و نزولی بودن بازار و … را برای کاربران مبتدی تشریح میکند. کاربران قدیمیتر هم در حد بالاتری اطلاعات دریافت میکنند.
این فعال اقتصادی، اقتصاد آینده را متصل به ارز دیجیتال دانست و گفت: به طور معمول نسل جوان بیشتر به رمزارز تمایل دارند و به احتما زیاد آنها مالکان اقتصاد آینده خواهند بود زیرا به طور حتم ارزش رمز ارزها در یک دهه بسیار زیاد می شود و نقش مثبتی در مبادرات جهانی ایفا خواهند کرد.
وی ارز دیجیتال را ابزاری دانست که محدودیت های اعمال شده توسط سیستم های جهانی بر بازار جهانی را از بین می برد.