تقویم نمایشگاهی ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • نمایشگاه ایران مال
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
    • شهروند خبرنگار
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • نمایشگاه ایران مال
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
    • شهروند خبرنگار
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
اخبار نمایشگاه های ایران
جستجو کردن
Close this search box.
اخبار نمایشگاه ایران
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • نمایشگاه ایران مال
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
    • شهروند خبرنگار
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری
فهرست
  • تقویم نمایشگاهی
    • تقویم نمایشگاه های تهران
    • تقویم نمایشگاه های شهرستان
  • منهای نمایشگاه
  • نمایشگاه تهران
    • نمایشگاه بین المللی تهران
    • نمایشگاه شهرآفتاب
    • نمایشگاه ایران مال
    • پارک فناوری پردیس
    • نمایشگاه مصلی
    • نمایشگاه بوستان گفتگو
    • شهروند خبرنگار
  • آرشیو مجلات
  • نمایشگاه استانی
    • نمایشگاه اصفهان
    • نمایشگاه مشهد
    • نمایشگاه فارس
    • نمایشگاه تبریز
    • نمایشگاه کیش
    • نمایشگاه یزد
    • نمایشگاه قم
    • نمایشگاه همدان
    • نمایشگاه زنجان
  • خارجی
    • دبی
    • روسیه
    • ترکیه
  • گالری

در دومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی صنعتی عنوان شد: بازاریابی نسل 5.0 و تجربه جدید ارزش‌آفرین برای مشتریان

دومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی در حوزه بازاریابی صنعتی کشور، با موضوع بازاریابی صنعتی 5.0 با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علمی بازاریابی ایران برگزار ‌شد.

25 خرداد 1402
در اخبار کسب و کارها, اقتصادی, صنعتی
0 0
بازاریابی

به گزارش ایفنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این کنفرانس که با حضور اندیشمندان ملی و بین‌المللی برگزار شد، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، با موضوع بازاریابی نسل 5.0 به سخنرانی پرداخت.

سخنرانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران، دانشگاه نسل 5.0 را دانشگاهی انسان‌ساز و تمدن ساز نامید.

کیانی بختیاری در خصوص تعريف جامعه 5.0 اظهار داشت: جامعه 5.0 يك جامعه انسان‌محور است كه از طريق سيستمي كه فضاي سايبر و فضاي فيزيكي را يكپارچه مي‌كند، ميان پيشرفت‌هاي اقتصادي و فناورانه و حل مسائل اجتماعي تعادل برقرار مي‌كند.

وی افزود: نسل پنجم صنعت اهداف و گستره‌ای فراتر از تولید کالاها و خدمات و سودآوری دارد و مبتنی بر سه عنصر انسان، پایداری و تاب‌آوری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: بازاریابی 5.0 با استفاده از فناوری‌های تقلید از انسان برای ایجاد و برقراری ارتباط و همچنین ارائه و افزایش ارزش برای مشتری تعریف می‌شود.

وی یادآور شد: بازاریابی 5.0 ترسیم آینده بازاریابی از طریق لنز فناوری؛ توسعه فناوری برای بشریت؛ تبیین آینده بازاریابی و فناوری و همچنین تعیین مرز فناوری و انسان و نحوه همکاری میان انسان و ماشین است.

کیانی بختیاری تاکید کرد: بازاریابی 4.0 حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال تعریف می‌شود و در این حرکت، تمرکز بر افزایش تجربه جدید مشتری، ظهور اینترنت موبایل، رسانه‌های اجتماعی و تجارت الکترونیک مسیر مشتری را برای خرید تغییر داد و بازاریابان با برقراری ارتباط و ارائه محصولات و خدمات از طریق بازاریابی چند‌کانالی با این تغییر سازگار شدند.

وی افزود: در واقع بازاریابی 4.0 با فعال کردن اهرم‌های دیجیتالی متعدد برای جذب کردن، متقاعد کردن و پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده، بر تجربه مشتری تمرکز می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اذعان داشت: در بازاریابی 5.0، بازاریابی وارد مرحله‌ای می‌شود که در آن از فناوری‌های پیشرفته در بازاریابی مانند هوش مصنوعی، کلان داده، روباتیک و اینترنت اشیا برای تعمیق بیشتر فعالیت‌های بازاریابی، استفاده می‌شود و درواقع در بازاریابی 5.0 دو رویکرد قبلی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تقلید از انسان، ترکیب می‌شوند.

وی در خصوص علت رویکرد به بازاریابی 5.0 گفت: مردم به دلیل مواجهه با جنبه‌های مختلف منفی و مثبت دیجیتالی شدن در دوراهی انتخاب و استفاده قرار گرفته‌اند و کارهای مختلفی که در گذشته امکان پذیر نبود اکنون به دلیل بلوغ فناوری امکان‌پذیر شده است.

وی ضمن تشریح تهدیدها و فرصت‌های بازاریابی دیجیتال، فناوری‌های اصلی بازریابی 5.0 را شامل هوش مصنوعی، پردازش طبیعی زبان، واقعیت ترکیبی و اینترنت اشیا عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی فناوری سنسورها، فناوری بلاک چین و ابزارهای اتوماسیون رباتیک را از دیگر فناوری های اصلی بازاریابی 5.0 معرفی کرد.

وی گفت: در بازاریابی 5.0، پنج مولفه کلیدی در مسیری که مشتریان هنگام خرید و مصرف کالاها و خدمات در دنیای دیجیتال طی می‌کنند وجود دارد که شامل کسب آگاهی؛ جذب شدن؛ پرسیدن؛ عمل خرید و حامی شدن مشتری است.

کیانی بختیاری با تشریح بازاریابی داده محور و بازاریابی پیش‌بینی کننده افزود: بازاریابی داده محور؛ ایجاد یک اکوسیستم داده برای هدایت و بهینه‌سازی تصمیمات بازاریابی است؛ و در بازاریابی پیش‌بینی کننده با تهیه داده‌های ایجاد شده بر اساس سوابق گذشته، اقدامات بازاریابی گذشته، عملکرد تجاری گذشته و غیره و قابلیت‌های یادگیری ماشینی، می‌توان پیش‌بینی‌های آینده و نتایج عملکرد شرکت را پیش‌بینی کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در جمع‌بندی سخنان خود اظهار داشت: در بازاریابی 5.0، همزیستی و همکاری تکنولوژی و انسان، بر پایه تقلید از نگرش، رفتار و ارزش‌های انسان مورد توجه قرار می‌گیرد. فناوری‌های نوظهور در پردازش مؤثر داده‌ها، استخراج اطلاعات و ایجاد الگوها خوب بر اساس تجارب مشتریان ایفای نقش می‌نمایند.

وی تأکید کرد: بازاریابی نسل 5 به کمک فناوری‌های دیجیتال شرایط را برای بازاریابی چابک از طریق تجزیه و تحلیل در لحظه، درک سریع بازار، اعتبار سنجی محصولات و کمپین‌های بازاریابی فراهم می‌نماید.

 

کیانی بختیاری در پایان تأکید کرد: بازاریابی نسل 5 به کمک فناوری از طریق 5 مولفه کلیدی آگاهی‌رسانی، جذب مشتری، تقویت حس کنجکاوی، کمک به تصمیم‌گیری مشتری برای خرید و تقویت حس تعلق، وفاداری و حمایت مسیر مشتری را هموار و تجربه جدید ارزش‌آفرین برای مشتریان ایجاد می‌کند.

 

سخنرانی دبیر کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل ICC

بنا به این گزارش دیگر سخنران دومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی صنعتی، محمد خزایی دبیر کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل بود و با موضوع ظرفیت‌های بین‌المللی برای توسعه تجارت در بازارهای بین دو کسب‌وکار به سخنرانی پرداخت.

خزایی

خزایی با بیان این نکته که وضعیت دنیا از نظر اقتصاد و ظهور بازارهای جدید به شدت در حال تغییر است گفت: دو تحول عظیم در حوزه اقتصاد و حوزه سیاست در دنیا در حال رخ دادن است.

وی وظیفه بازاریابی در وضعیت تحول را شناختن ظرفیت‌های جهانی و حضور در پروژه‌های بین‌المللی دانست.

دبیر کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل همچنین بر نیاز بازاریابی به شاخت نظام حقوقی و قرادادهای بین‌المللی تأکید کرد و خبر از راه‌اندازی کمیسیون بازاریابی در اتاق بازرگانی بین الملل داد.

 

سخنرانی معاون صنایع عمومی وزارت صمت

دیگر سخنران کلیدی دومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی صنعتی، محمد مهدی برادران خلخالی معاون صنایع عمومی وزارت صمت بود.

برادران

وی در خصوص بازاریابی بین دو کسب‌وکار و ارتباط با صنایع کوچک به سخنرانی پرداخت.

برادران خلخالی طی سخنانی اظهار داشت: در فرایند زنجیره خلق ارزش در صنایع کشور باید مزیت‌ها را تقویت و موانع را برطرف کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت، وظیفه دولت را در زنجیره خلق ارزش، اصلاح و تسهیل امور دانست و تاکید کرد دولت در زنجیره خلق ارزش اقتصادی نباید به تصدی گری روی آورد.

وی با بیان این نکته که یک زنجیره خلق ارزش پایدار باید در تمام حلقه‌ها متوازن باشد خاطرنشان کرد: سود زنجیره ارزش باید عادلانه و پایدار باشد و قراردادهای بلندمدت میان شرکت‌ها می‌تواند به ایجاد این پایداری در زنجیره ارزش کمک کند.

برادران خلخالی یادآور شد: در بازاریابی نباید فقط به فروش و منافع کوتاه‌مدت فکر کرد بلکه باید به این فکر کنیم که مشتری باید در کنار ما حرکت کند و منتفع شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت، عدم ایجاد رانت، عدم ایجاد انحصار و دارا بودن نگاه مسئولیت اجتماعی را برای تولیدکنندگان بزرگ ضروری دانست و گفت: برای رسیدن به نظام اقتصادی پایدار باید از نگاه‌های دفعی برحذر باشیم و به سمت تکمیل زنجیره خلق ارزش حرکت کنیم.

تجلیل از استاد تاثیرگذار بازاریابی

بنا به این گزارش در بخش دیگری از این همایش از دکتر زهره دهدشتی مولف کتاب تحقیقات بازاریابی که نام او به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار بر مدیریت ثبت شده است با رونمایی از سردیس، تجلیل شد.

در این کنفرانس علمی بین المللی پروفسور فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی مدرن در خصوص محصول، مکان، قیمت و تبلیغات برای برندسازی مدرن به صورت ویدئویی به سخنرانی پرداخت.

علاوه بر این، کارگاه‌ها و پنل های علمی مختلفی در خصوص موضوع و محورهای کنفرانس تشکیل شد.

برچسب ها: ایفنامحمد مهدی برادرانمدیریت صنعتی

بیشتر بخوانید

واردات ۲ میلیارد دلاری تمام!

واردات ۲ میلیارد دلاری تمام!

17 شهریور 1404
ماشینی که مرز جاده و ریل را شکست

ماشینی که مرز جاده و ریل را شکست

15 شهریور 1404
بارگذاری بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبر ها

خطر کشاورزی بی‌آب در ایران

رقابت داغ در بازار نان؛ با افتتاح نمایشگاه نان

شیرین‌ترین رویداد سال در تهران آغاز شد

نان به نمایشگاه تهران آمد

افتتاح نمایشگاه شیرینی وشکلات ایران

پنج‌بار زنده می‌شه! پلاستیکی که مرگ نداره

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بابک زنجانی: قیمت دلار ربطی به ماشه ندارد / من اصلا وامی نگرفتم که به بانک بدهکار باشم

بابک زنجانی: قیمت دلار ربطی به ماشه ندارد / من اصلا وامی نگرفتم که به بانک بدهکار باشم

7 شهریور 1404
تذکر قوه قضائیه به فرزین در رابطه با بابک زنجانی

تذکر قوه قضائیه به فرزین در رابطه با بابک زنجانی

12 شهریور 1404
سفر امن با تویوتاهای بابک زنجانی

سفر امن با تویوتاهای بابک زنجانی

16 شهریور 1404
تاکسی های بابک زنجانی به نصف جهان رسید

تاکسی های بابک زنجانی به نصف جهان رسید

19 شهریور 1404
تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

تقویم نمایشگاه همدان ۱۴۰۲

17 اردیبهشت 1402
وسعت نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ چیست و برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

9 آذر 1401
الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

الان برو سفر ده ماه دیگه پرداخت کن!

24 بهمن 1401
شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

شرکت پتروشیمی زاگرس را بیشتر بشناسید

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

ما همه چی‌ رو بهم می‌چسبونیم

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

نوآوری وتوسعه پایدار با پتروشیمی شازند

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

صداقت رمز موفقیت شرکت هلالی است

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

مجسمه ۱۰ میلیاردی رئیسی در اهواز رونمایی شد

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

موتورسیکلت ها به شهر آفتاب آمدند

آغاز ایران اکسپو 2025

آغاز ایران اکسپو 2025

خطر کشاورزی بی‌آب در ایران

خطر کشاورزی بی‌آب در ایران

26 شهریور 1404
رقابت داغ در بازار نان؛ با افتتاح نمایشگاه نان

رقابت داغ در بازار نان؛ با افتتاح نمایشگاه نان

26 شهریور 1404
شیرین‌ترین رویداد سال در تهران آغاز شد

شیرین‌ترین رویداد سال در تهران آغاز شد

26 شهریور 1404
نان به نمایشگاه تهران آمد

نان به نمایشگاه تهران آمد

26 شهریور 1404
افتتاح نمایشگاه شیرینی وشکلات ایران

افتتاح نمایشگاه شیرینی وشکلات ایران

26 شهریور 1404
پنج‌بار زنده می‌شه! پلاستیکی که مرگ نداره

پنج‌بار زنده می‌شه! پلاستیکی که مرگ نداره

25 شهریور 1404
دانش‌بنیان‌ها، ستاره‌های درخشان ایران‌پلاست

دانش‌بنیان‌ها، ستاره‌های درخشان ایران‌پلاست

25 شهریور 1404
Instagram Whatsapp Youtube Telegram Facebook X-twitter
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا
  • همکاری با ایفنا
  • تبلیغات
  • درخواست ثبت
  • درباره ما
  • تماس با ایفنا

اخبار روز

عناوین کل اخبار

اخبار ویدئویی

پادکست ها

گالری تصاویر

ویدئو گالری

اخبار مهم

نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه فرش

نمایشگاه مواد غذایی

نمایشگاه استانی

نمایشگاه های کیش

نمایشگاه های قم

نمایشگاه های همدان

نمایشگاه های یزد

نمایشگاه های مشهد

نمایشگاه های اصفهان

پربازدید ها

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه کتاب مصلی

نمایشگاه هوا و فضا

نمایشگاه خودرو

نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه صنعت

خبرگزاری نمایشگاهی ایران

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایفنا | خبرگزاری نمایشگاهی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. 

افزودن لیست پخش جدید